He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
Forum > Harry Potter > He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
mm ja, det är därifrån jag fick det som står på min profil...! haha det finns ju ett klipp på youtube där han wakar, han kanske repeterade i duschen? nagini och hans nalle var publik XD
11 feb, 2011 19:39 |
|
soratanaka
Elev |
@Mataki; Fann aldrig den YT-vidden. Länka i mail?
Ååh, nallen har jag ju totalt glömt bort. På tal om nallar, undrar om han hade en såndär äcklig dock-fetish och samlade på dockor? Btw, om vi ska gå OFT, besök min tråd i Off Topic-forumet. Den heter.. ah, det har jag glömt redan. Tja, jag är dement. Nå, tänk om Voldie grät i duschen, över det hårda livet som Mörkrets Herre? "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 feb, 2011 19:41 |
|
Josie Malfoy
Elev |
ja, han grät säkert för att potty varit elak igen
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
jaha! det är han som är duschen!
11 feb, 2011 19:47 |
|
Josie Malfoy
Elev |
huh? va?
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
han gråter ju!
11 feb, 2011 19:53 |
|
Josie Malfoy
Elev |
ja, stackarn
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 19:54 |
|
Borttagen
|
du fattar inte, eller hur?
11 feb, 2011 19:56 |
|
Rowena
Elev |
HAHAHAHHA
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 18 feb, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du är inte den ända ..................sluta :c Nu fick jag massa biler, gaaaaaaaah </3 19 feb, 2011 01:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen