Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
18 jan, 2013 15:36 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
[img]http:/ 18 jan, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
Bra!!!!! Svar: Jag gillar mer "jag". Vems perspektiv var "Ingens perspektiv typ"??
18 jan, 2013 15:39
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-18 kl. 15:40
|
|
Lida
Elev |
Svar på frågan: Spelar ingen roll, änu en jobbig morgon.
18 jan, 2013 15:39 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra!!!!! Jag gillar mer "jag". Vems perspektiv var "Ingens perspektiv typ"?? Vet typ inte men det var som du var osynlig och såg allt hända typ ;D [img]http:/ 18 jan, 2013 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 01: Skrivet av Borttagen: Bra!!!!! Jag gillar mer "jag". Vems perspektiv var "Ingens perspektiv typ"?? Vet typ inte men det var som du var osynlig och såg allt hända typ ;D Coolt!! 18 jan, 2013 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lily, luna: WOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig Skrivet av lily, luna: WOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig Skrivet av lily, luna: WOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig Skrivet av lily, luna: haWOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig 18 jan, 2013 15:43 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: WOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig Skrivet av lily, luna: WOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig Skrivet av lily, luna: WOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig Skrivet av lily, luna: ha WOW vad spännande! svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig ? [img]http:/ 18 jan, 2013 15:44 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2013 15:45 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: roligt tack men mindre roligt när man ska borsta ut det! Ginny Weasley 01 superbra kapitel!
18 jan, 2013 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen