Älskade Danny
Forum > Fanfiction > Älskade Danny
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
*bevakar*!
29 aug, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Bra!
29 aug, 2012 17:13 |
|
estella21
Elev |
29 aug, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av estella21: Fortsätt!!! ska-.- jag vet allihoppa men jag har så mkt läxor att göra och får ej va inne på datorn så mkt nu för tiden 29 aug, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av estella21: Fortsätt!!! ska-.- jag vet allihoppa men jag har så mkt läxor att göra och får ej va inne på datorn så mkt nu för tiden okej 29 aug, 2012 19:51 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av estella21: Fortsätt!!! ska-.- jag vet allihoppa men jag har så mkt läxor att göra och får ej va inne på datorn så mkt nu för tiden okej ja vi har värkligen mycke läxor!
29 aug, 2012 19:52 |
|
estella21
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av estella21: Fortsätt!!! ska-.- jag vet allihoppa men jag har så mkt läxor att göra och får ej va inne på datorn så mkt nu för tiden okej ja vi har värkligen mycke läxor! jag med supermycke 29 aug, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av estella21: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av estella21: Fortsätt!!! ska-.- jag vet allihoppa men jag har så mkt läxor att göra och får ej va inne på datorn så mkt nu för tiden okej ja vi har värkligen mycke läxor! jag med supermycke jag har ocså mycke läxor 29 aug, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Kapitel 7
Dannys första äventyr Idag skulle Danny följa med mig till liseberg! Jag och mina kompisar tänkte att om vi turas om att ta hand om Danny. Jag typ åker lisebergs banan och så länge så tar Emilia hand om Danny sen åker hon och så tar jag honom, m.m. Så vi gick in till liseberg och jag ville åka atmosfear. Men Ida ville göra kexchoklad snurren. Så hon fick ta hand om Danny så länge. Menads jag åkte atmosfear så Ida knöt Danny fast på en lampa, så länge han var fast knuten så spelade Ida. Emilia gick till sagoslottet med sin lillasyster, Ida blev så spela beroende så att hon slösade 100 kr och vann 5 kexchoklad!! Jag fick en, och Emilia och hennes lillasyster Nina och Ida fick resten (hon fick två stycken hihihi) Ida tyckte att det var värt att slösa 100 kr XD Men jag tyckte det var GANSKA onödigt Alla tre skulle nu åka kaffekopparna, men jag tyckte att något kändes fel, men jag brydde mig inte så mycket. Vi åkte den OCH SÅÅÅ!! Jag kom på att Danny var borta!!!! Jag blev helt förbannad! Jag sprang ner till kexchoklad snurren och HAN var BORTA!!!!! Jag trodde jag skulle dö! Jag sprang till alla personal jag hade i sikte. Jag vet inte vad jag ska göra! DANNYYYYYYYYY VVAAARRR ÄÄÄRRRR DUUUUUU!!!!!!??? 31 aug, 2012 18:50 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
31 aug, 2012 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen