Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sötast i HP?

Forum > Harry Potter > Sötast i HP?

1 2 3 ... 14 15 16 ... 28 29 30
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Draco är ganska söt

13 sep, 2011 13:55

LinneaLovegood
Elev

Avatar


Luna och ron såklart. Neville e oxå lite gullig

13 sep, 2011 13:59

Johannai
Elev

Avatar


Cedric

Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind.

13 sep, 2011 15:42

Alicia.
Elev

Avatar


Ron

13 sep, 2011 15:44

Borttagen

Avatar


Luna är sötast.

13 sep, 2011 16:26

seamus
Elev

Avatar


I min toplista blir det så här:'
Filmerna så är det Hermione Granger.
Böckerna så är det Fleur Delacour.

Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lhllibv7RT1qdw1bro1_500.gif

13 sep, 2011 16:30

Dean Thomas
Elev

Avatar


Dean Thomas är sötast!! Älskar verkligen han och alla sköna kommentarer han kommer med lite då och då♥ Fast jag är lite sur på J.K Rowling att hon tog bort sin planerade del om honom i den sissta boken

Dean Thomas the sexiest man who has ever sat his foot on Hogwarts!

13 sep, 2011 17:09

Fridz
Elev

Avatar


13 sep, 2011 17:11

NinaE
Elev

Avatar


Harry och Dean

13 sep, 2011 17:20

Borttagen

Avatar


Draco, Dean och Seamus :3♥

17 sep, 2011 21:05

1 2 3 ... 14 15 16 ... 28 29 30

Forum > Harry Potter > Sötast i HP?

Du får inte svara på den här tråden.