Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco är ganska söt
13 sep, 2011 13:55 |
|
LinneaLovegood
Elev |
Luna och ron såklart. Neville e oxå lite gullig
![]() 13 sep, 2011 13:59 |
|
Johannai
Elev |
Cedric
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 13 sep, 2011 15:42 |
|
Alicia.
Elev |
Ron
13 sep, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Luna är sötast.
![]() 13 sep, 2011 16:26 |
|
seamus
Elev |
I min toplista blir det så här:'
Filmerna så är det Hermione Granger. Böckerna så är det Fleur Delacour. Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
13 sep, 2011 16:30 |
|
Dean Thomas
Elev |
Dean Thomas är sötast!! Älskar verkligen han och alla sköna kommentarer han kommer med lite då och då♥ Fast jag är lite sur på J.K Rowling att hon tog bort sin planerade del om honom i den sissta boken
Dean Thomas the sexiest man who has ever sat his foot on Hogwarts! 13 sep, 2011 17:09 |
|
Fridz
Elev |
13 sep, 2011 17:11 |
|
NinaE
Elev |
Harry och Dean
13 sep, 2011 17:20 |
|
Borttagen
|
Draco, Dean och Seamus :3♥
17 sep, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen