The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Läs min profil för info... 2 aug, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Vill kanske Silly.one vara med?
2 aug, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Jag kan vara sponsor
2 aug, 2012 14:11 |
|
AlexZz
Elev |
2 aug, 2012 14:43 |
|
Luna Chang
Elev |
^vill du joinar?
Du vet att du bästan dödade mig!!! Hej 2 aug, 2012 15:01 |
|
AlexZz
Elev |
Nästan mördade dig? xD Det låter inte bra. ;3 I want my handledare. . .
2 aug, 2012 15:07 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av AlexZz: Nästan mördade dig? xD Det låter inte bra. ;3 I want my handledare. Dont write that funny then!! Hej 2 aug, 2012 15:10 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av AlexZz: Nästan mördade dig? xD Det låter inte bra. ;3 I want my handledare. Dont write that funny then!! Åh, var den rolig? 8D *Mission accomplished.* Trodde du dog av hur fånig den var. XD . .
2 aug, 2012 15:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av AlexZz: Nästan mördade dig? xD Det låter inte bra. ;3 I want my handledare. Dont write that funny then!! Åh, var den rolig? 8D *Mission accomplished.* Trodde du dog av hur fånig den var. XD Nehdå, i blrjan satt jag och skrattade Hej 2 aug, 2012 15:15 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av AlexZz: Nästan mördade dig? xD Det låter inte bra. ;3 I want my handledare. Dont write that funny then!! Åh, var den rolig? 8D *Mission accomplished.* Trodde du dog av hur fånig den var. XD Nehdå, i blrjan satt jag och skrattade Tycker jag att vi ska ta resten via uggla, för jag är nyfiken på vad du skrattade åt. x3 . .
2 aug, 2012 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen