Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill vara i det elevhemmet där jag bäst passar in.
13 aug, 2012 09:22 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
13 aug, 2012 10:33 |
|
Clara Darkin
Elev |
13 aug, 2012 10:38 |
|
Le
Elev |
Egentligen så vill jag vara i Gryffindor men jag hamnade i Hufflepuff.
http://media.tumblr.com/tumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif <-- Varför blir det ingen bild? :( 13 aug, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Slytherin
14 aug, 2012 09:09 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag blev också jätteledsen när testerna inte sa "Gryffindor" utan gång på gång "Ravenclaw" och någon enstaka gång Hufflepuff eller Slytherin. Nu när det larviga med "Gryffindor är bäst" är över så ser jag mig själv som en Ravenclaw och vill det också... Jag kan liksom inte tänka mig något annat
14 aug, 2012 11:53 |
|
Lupins
Elev |
14 aug, 2012 12:13 |
|
Jackie
Elev |
Ravenclaw
14 aug, 2012 13:11 |
|
Elley
Elev |
14 aug, 2012 13:13 |
|
SirSnape
Elev |
Har alltid velat vara Slytherin.
Dödsätare. 14 aug, 2012 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen