Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Battle of Love

Forum > Fanfiction > The Battle of Love

1 2 3 ... 14 15 16 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
tack!

Skrivet av Borttagen:
Skrev du inte att hon inte skulle dö?

vart? :o isåfall skrev jag fel eller så ville jag inte avslöja svaret bara

Så hon kommer vara död? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

eftersom du är så ledsen får jag väl säga någonting: om kanske 3 kapitel så får man se hermione's spöke eftersom hon inte kan finna frid än :'

Ja

28 jul, 2012 23:44

Lexie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
tack!

Skrivet av Borttagen:
Skrev du inte att hon inte skulle dö?

vart? :o isåfall skrev jag fel eller så ville jag inte avslöja svaret bara

Så hon kommer vara död? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

eftersom du är så ledsen får jag väl säga någonting: om kanske 3 kapitel så får man se hermione's spöke eftersom hon inte kan finna frid än :'

Ja

♥!

† alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849

28 jul, 2012 23:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
tack!

Skrivet av Borttagen:
Skrev du inte att hon inte skulle dö?

vart? :o isåfall skrev jag fel eller så ville jag inte avslöja svaret bara

Så hon kommer vara död? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

eftersom du är så ledsen får jag väl säga någonting: om kanske 3 kapitel så får man se hermione's spöke eftersom hon inte kan finna frid än :'

Ja

♥!

När kommer det mer då? ♥

28 jul, 2012 23:45

Lexie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
tack!

Skrivet av Borttagen:
Skrev du inte att hon inte skulle dö?

vart? :o isåfall skrev jag fel eller så ville jag inte avslöja svaret bara

Så hon kommer vara död? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

eftersom du är så ledsen får jag väl säga någonting: om kanske 3 kapitel så får man se hermione's spöke eftersom hon inte kan finna frid än :'

Ja

♥!

När kommer det mer då? ♥

vet inte, har ingen tillgång till datan från imon tills torsdag eller fredag och jag vet inte om jag kan skriva från mobilen men ska försöka!♥

† alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849

28 jul, 2012 23:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lexie:
tack!

Skrivet av Borttagen:
Skrev du inte att hon inte skulle dö?

vart? :o isåfall skrev jag fel eller så ville jag inte avslöja svaret bara

Så hon kommer vara död? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

eftersom du är så ledsen får jag väl säga någonting: om kanske 3 kapitel så får man se hermione's spöke eftersom hon inte kan finna frid än :'

Ja

♥!

När kommer det mer då? ♥

vet inte, har ingen tillgång till datan från imon tills torsdag eller fredag och jag vet inte om jag kan skriva från mobilen men ska försöka!♥

Braa!

29 jul, 2012 08:57

Cindy
Elev

Avatar


BEVAKAR,BEVAKAR, BEVAKAR!!!
den här är såå bra! keep up the work!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FfqJUvyTXcEf41LTt0d%2F200w.webp%3Fcid%3Decf05e47hp5w4o5kme70w5pxjnvht11ac78cl6uttqy9gly0%26amp%3Brid%3D200w.webp%26amp%3Bct%3Dg

29 jul, 2012 09:35

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Hehe jag heter Emily x)

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

29 jul, 2012 15:33

mine
Elev

Avatar


OMG Lexie fast, jag vill fortfarande kalla dig Emily swann D:
Du kommer iaf alltid heta det för mig!x)

OCH GUD VILKEN BRA HISTORIA!
Jag satt där och läste och läste sen när hermione dog satt jag och bara nu kommer Emily swann tillbaka!
Omg fina gumma jag vill läsa mer!
Du är awesome:]

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

29 jul, 2012 18:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av mine:
OMG Lexie fast, jag vill fortfarande kalla dig Emily swann D:
Du kommer iaf alltid heta det för mig!x)

OCH GUD VILKEN BRA HISTORIA!
Jag satt där och läste och läste sen när hermione dog satt jag och bara nu kommer Emily swann tillbaka!
Omg fina gumma jag vill läsa mer!
Du är awesome:]

Js
a, det är helt awesome!

29 jul, 2012 18:48

Borttagen

Avatar


EMILYSWANN FINALLY! ♥

29 jul, 2012 19:24

1 2 3 ... 14 15 16 ... 34 35 36

Forum > Fanfiction > The Battle of Love

Du får inte svara på den här tråden.