Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
5 nov, 2012 12:47 |
|
Jinora
Elev |
Är nog inte lik någon av karaktärerna.
5 nov, 2012 12:54 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Liite Hermione... Kanske inte riktigt lik någon, är lite för... udda?
Imagination and dreaming is my life 5 nov, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Alla säger luna becuse of my näsa and personlighetXD
5 nov, 2012 20:14 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Både Ginny och Hermione i böckerna.
6 nov, 2012 17:54 |
|
BlondaHermione
Elev |
6 nov, 2012 18:02 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Efter hur jag känner dig (vilket är rätt lite xD) skulle jag säga typ Ginny :3 Men hur ÄR Ginny då? 6 nov, 2012 18:02 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av BlondaHermione: Efter hur jag känner dig (vilket är rätt lite xD) skulle jag säga typ Ginny :3 Men hur ÄR Ginny då? Ginny är en intensiv person, men Ginny är vänlig mot dem som förtjänar det.
6 nov, 2012 18:04 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Jinora: Skrivet av BlondaHermione: Efter hur jag känner dig (vilket är rätt lite xD) skulle jag säga typ Ginny :3 Men hur ÄR Ginny då? Ginny är en intensiv person, men Ginny är vänlig mot dem som förtjänar det. True dat. xD 6 nov, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
alltså neville typ, har alltid varit lite av ett svart får och det var ju han också
10 nov, 2012 10:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen