OS i London
Forum > Off Topic > OS i London
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prue
Elev |
jfdhjkfhdsdfhjg ser SÅ MYCKET fram emot herrarnas match i handbollen idag
kjgjdfhjkfdgjfd jag älskar handboll ok 29 jul, 2012 07:46 |
|
LauraTree
Elev |
Längtar tills friidrotten drar igång...
29 jul, 2012 07:48 |
|
Gilderoy
Elev |
Sara Sjöström på 100 fjärils final ikväll! Lite bitter över att jag jobbar under tiden bara...
29 jul, 2012 09:47 |
|
.:Elise:.
Elev |
29 jul, 2012 09:51 |
|
Bugglan
Elev |
Jag läängtar tills friidrotten börjar, då kommer jag å sitta klistrad framför tvn hehee.
Annars så har jag ingen koll alls, vet ingenting om de andra sporterna. Men simning är kul att kolla på tycker jag i alla fall! 29 jul, 2012 10:07 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Bugglan: Friidrott är bäst 8DDJag läängtar tills friidrotten börjar, då kommer jag å sitta klistrad framför tvn hehee. Annars så har jag ingen koll alls, vet ingenting om de andra sporterna. Men simning är kul att kolla på tycker jag i alla fall! ![]()
29 jul, 2012 10:38 |
|
Bugglan
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Bugglan: Friidrott är bäst 8DD Jag läängtar tills friidrotten börjar, då kommer jag å sitta klistrad framför tvn hehee. Annars så har jag ingen koll alls, vet ingenting om de andra sporterna. Men simning är kul att kolla på tycker jag i alla fall! Jajamensan 8DD 29 jul, 2012 10:41 |
|
Cyachi
Elev |
Skrivet av Prue: jfdhjkfhdsdfhjg ser SÅ MYCKET fram emot herrarnas match i handbollen idag kjgjdfhjkfdgjfd jag älskar handboll ok JAG OCKSÅ älskar verkligen handboll haha, så mycket att det blir jobbigt att titta på 29 jul, 2012 12:32 |
|
Prue
Elev |
* Handboll, herrar
Herregud vad bra dom spelade idag! :'D Nästa match är mot Storbritannien, det ska bli riktigt intressant att se, dom har ju inget riktigt lag utan det är ju ihopsatt för os hahah ^^ kul! 29 jul, 2012 20:05 |
|
Regulus
Elev |
29 jul, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen