50/50.(TMG)
Forum > Fanfiction > 50/50.(TMG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GRYMT BRA!!!
_________________________ ända gången jag backar är du jag tar sats 5 jul, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Superbra!
5 jul, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Tack. Jag är nästan klar!
5 jul, 2012 14:39 |
|
Luna Chang
Elev |
YAY!
(Skriver ett inlägg så du kan lägga ut det sen Hej 5 jul, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Nu kommer det
Distrikt 5 Nattskatta kollade upp mot himmelen, på molnen, och började sjunga ”One day I`ll fly away” Hon gjorde en fläta av sitt bruna, lockiga hår och fortsatte att sjunga ”Leave all this to yesterday” Hon slöt ögonen “What more could your love do for me. When will love be through with me. Why live life from dream to dream. And dread the day when dreaming ends. One day I'll fly away. Leave all this to yesterday. Why live life from dream to dream. And dread the day when dreaming ends. One day I'll fly away. Fly fly away...” Hon öppnade ögonen och log! Nymfadora Tonks måste komma med karriäristerna, annars kommer hon att dö i blodbadet. Om hon lyckas få tag på ett svärd eller en yxa kan hon klara sig, men chansen var minimal om hon inte kom med dom. Hon var riktigt stressad nu. ”Åhh”, Om hon bara hade en stor köttbit nu! En stor saftig köttbit. Hon började drömma sig bort! Distrikt 6 elvis♥ stod och tuggade på en av sina flätor. Hon ville inte det här. Om hon bara fick komma här ifrån, tårarna börja rinna ner för kinden och dom slutade inte. elvis♥ tog av sin stickade, randiga tröja och torkade tårarna med den. Hon tog sedan på den igen och satte händerna för ansiktet och börja gråta igen! Luna Chang spände sina muskler och kollade på sin lilla distrikt-kompis som stor tjöt. ”Hon kommer bli den första att åka väck, Hehe”. Luna Chang började sedan massera sina muskler och prata med dom. ”Det här vinner vi!” . Hon tänkte på när hennes lillasyster kommit för att säga hej då. Hon tänkte på när hon hade lovat henne att vinna, för henne. Luna Chang mindes också sina puckon till föräldrar. Som hade lämnat dom i kylan en vinter kväll. 5 jul, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Superbra
5 jul, 2012 15:03 |
|
Luna Chang
Elev |
JätteBra!!
*Am I evil? Hej 5 jul, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
tack
*Yes, i think that! 5 jul, 2012 15:09 |
|
Luna Chang
Elev |
Oh my!
Hej 5 jul, 2012 15:11 |
|
VattenBlå
Elev |
5 jul, 2012 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen