THE POTTERHUNGER GAMES
Forum > Fanfiction > THE POTTERHUNGER GAMES
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Ojdå, jag glömde mig...
Kan du göra? 27 jun, 2012 11:16 |
|
PotterHunger
Elev |
^jag fixar
Läs min profil för info... 27 jun, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
Hur lyckades vi se lika dana ut? Hursomhelst, Superbra kapitel! :3 27 jun, 2012 12:04 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur lyckades vi se lika dana ut? Hursomhelst, Superbra kapitel! :3 Ingen aning, jag orkade inte hitta på en karaktär så jag skrev om mig själv 27 jun, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Hur lyckades vi se lika dana ut? Hursomhelst, Superbra kapitel! :3 Ingen aning, jag orkade inte hitta på en karaktär så jag skrev om mig själv Då måste du se väldigt vacker ut 27 jun, 2012 12:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Hur lyckades vi se lika dana ut? Hursomhelst, Superbra kapitel! :3 Ingen aning, jag orkade inte hitta på en karaktär så jag skrev om mig själv Då måste du se väldigt vacker ut I så fall glömde jag att beskriva all röda finnar Nej men tack får man väll säga, du kommer nog få se så fort vi träffas (för det kommer vi väll göra?) hur jag ser ut 27 jun, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Hur lyckades vi se lika dana ut? Hursomhelst, Superbra kapitel! :3 Ingen aning, jag orkade inte hitta på en karaktär så jag skrev om mig själv Då måste du se väldigt vacker ut I så fall glömde jag att beskriva all röda finnar Nej men tack får man väll säga, du kommer nog få se så fort vi träffas (för det kommer vi väll göra?) hur jag ser ut Tror inte det 27 jun, 2012 12:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Hur lyckades vi se lika dana ut? Hursomhelst, Superbra kapitel! :3 Ingen aning, jag orkade inte hitta på en karaktär så jag skrev om mig själv Då måste du se väldigt vacker ut I så fall glömde jag att beskriva all röda finnar Nej men tack får man väll säga, du kommer nog få se så fort vi träffas (för det kommer vi väll göra?) hur jag ser ut Tror inte det Å vad synd 27 jun, 2012 12:27 |
|
Hermia
Elev |
Awesome kapitel
Once a MADling, always a MADling 27 jun, 2012 13:48 |
|
Ingis
Elev |
HAHAHAHA, vilken bortskämd unge jag är xD
Awesome kapitel, har jag nämnt hur mycket du äger på att skriva? o___o ![]() ![]()
27 jun, 2012 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen