Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hydra
Elev |
Driva liten verksamhet i Hogsmeade. Mysigt café, eller en liten restaurang eller kanske en liten affär. Anything.
2 aug, 2012 22:50 |
|
rosea
Elev |
ministeriet!
TEBAKS IGEN 3 aug, 2012 09:53 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
4 aug, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Auror :3
4 aug, 2012 17:27 |
|
Borttagen
|
Trolldrycksförsäljare i Svartvändargränden
4 aug, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts
5 aug, 2012 22:55 |
|
cirklar
Elev |
Skådespelare eller musiker. Fast det är ju mina drömyrken i mugglarvärlden också.
Men annars skulle jag nog jobba på Trolldomsministeriet, i Department of Mysteries.
5 aug, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
6 aug, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts
7 aug, 2012 21:13 |
|
Confringo
Elev |
9 aug, 2012 00:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen