Catching Mugglis [The Mugglis Games]
Forum > Fanfiction > Catching Mugglis [The Mugglis Games]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
Buhuhuhuu!!
Jag dog! Det första Mugglis Game jag varit med i och jag dör..... Äh, det spelar ingen roll. Jag kan vara medd i något annat! Om någon planerar att starta ett Så ta med mig!! tack! Min bokblogg
25 maj, 2012 21:02 |
|
Nelly1513
Elev |
25 maj, 2012 21:02 |
|
HannaPanna
Elev |
25 maj, 2012 21:02 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Alla dödar mig typ direkt D'8
Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag
25 maj, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag förlåt!!! </3 25 maj, 2012 21:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Vänta nu... Nu ska jag tänka... Innebär detta att både jag, Victoire Weasly och Celest Gaunt har överlevt blodbadet? Inte dåligt!
Och jättebra kapitel i övrigt också 25 maj, 2012 21:09 |
|
EMELESEL
Elev |
Ett sånt halsband vill jag ha!
25 maj, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
''Can't touch this'', alltså. Haha, omg. ♥ 25 maj, 2012 21:15 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag förlåt!!! </3 Du och MadEye Moody är de enda som inte mördat mig direkt
25 maj, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c 25 maj, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen