Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny hanna weasley
Elev |
23 jul, 2012 18:03 |
|
Lupinfan
Elev |
Vet inte om någon har sagt det men boken har kommit ut på engelska. Såg den här om dagen i en SF-bokhandel :3
23 jul, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lupinfan: Vet inte om någon har sagt det men boken har kommit ut på engelska. Såg den här om dagen i en SF-bokhandel :3 Jag vet, läste lite i den men det känns askonstigt! ;D Typ: "Minoo and Anna-Karin walked slowly towards Kärrgruvan" Det känns sa...ovant typ 23 jul, 2012 18:11 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Lupinfan: Vet inte om någon har sagt det men boken har kommit ut på engelska. Såg den här om dagen i en SF-bokhandel :3 Alltså Cirkeln bara? x) ![]()
23 jul, 2012 18:12 |
|
Lupinfan
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Lupinfan: Vet inte om någon har sagt det men boken har kommit ut på engelska. Såg den här om dagen i en SF-bokhandel :3 Alltså Cirkeln bara? x) Ganska så hyfsat jättebra XP
23 jul, 2012 18:14 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAHA, towards Kärrgruvan xD Om jag var översättaren skulle jag byta namn på det...Skrivet av Lupinfan: Vet inte om någon har sagt det men boken har kommit ut på engelska. Såg den här om dagen i en SF-bokhandel :3 Jag vet, läste lite i den men det känns askonstigt! ;D Typ: "Minoo and Anna-Karin walked slowly towards Kärrgruvan" Det känns sa...ovant typ ![]() ![]()
23 jul, 2012 18:49 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Tänk er alla som sitter i USA nu och läser "The Circle" (tror den heter så, har inte tagit reda på det) och sedan får de uppleva alla konsitga "ä" i Kärrgruvan! Typiskt svenskt!
23 jul, 2012 20:01 |
|
Clementin
Elev |
^Stackare! xP De kan säkert inte uttala det heller.
23 jul, 2012 21:04 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Clementin: ^Stackare! xP De kan säkert inte uttala det heller. ÅH ja! Det är synd om dem! 23 jul, 2012 21:17 |
|
LolFeelings
Elev |
23 jul, 2012 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen