Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Vad bra att det blev bättre 21 jun, 2012 13:42 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Vad bra att det blev bättre Jupp! Och samma sak med din dator Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 jun, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Vad bra att det blev bättre Jupp! Och samma sak med din dator japp 21 jun, 2012 16:44 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Vad bra att det blev bättre Jupp! Och samma sak med din dator japp Sånt är livet! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 jun, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Vad bra att det blev bättre Jupp! Och samma sak med din dator japp Sånt är livet! Ja, det kan man ju sägaXD 21 jun, 2012 16:47 |
|
Majis
Elev |
^
Minst sagt! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 jun, 2012 16:52 |
|
MatteSweet
Elev |
As-bra!!!!
Skicka gärna en uggla ;) 23 jun, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
23 jun, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
Super-duper-mega-bäst!
25 jun, 2012 08:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Super-duper-mega-bäst! TACK, kommer att komma mer senare idag, ska försöka uppdatera alla dagar den här veckan, men nu får någon kommentera så jag kan lägga upp ett kapitel senare 25 jun, 2012 10:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen