Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 14 15 16 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD


Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD

Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Tittar nämligen på en film med Rupert Grint (♥) i den! Väldigt kul


Vad bra att det blev bättre

21 jun, 2012 13:42

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD


Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD

Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Tittar nämligen på en film med Rupert Grint (♥) i den! Väldigt kul


Vad bra att det blev bättre

Jupp! Och samma sak med din dator

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 jun, 2012 13:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD


Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD

Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Tittar nämligen på en film med Rupert Grint (♥) i den! Väldigt kul


Vad bra att det blev bättre

Jupp! Och samma sak med din dator


japp

21 jun, 2012 16:44

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD


Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD

Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Tittar nämligen på en film med Rupert Grint (♥) i den! Väldigt kul


Vad bra att det blev bättre

Jupp! Och samma sak med din dator


japp

Sånt är livet!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 jun, 2012 16:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD


Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD

Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Tittar nämligen på en film med Rupert Grint (♥) i den! Väldigt kul


Vad bra att det blev bättre

Jupp! Och samma sak med din dator


japp

Sånt är livet!


Ja, det kan man ju sägaXD

21 jun, 2012 16:47

Majis
Elev

Avatar


^
Minst sagt!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 jun, 2012 16:52

MatteSweet
Elev

Avatar


As-bra!!!!

Skicka gärna en uggla ;)

23 jun, 2012 11:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av MatteSweet:
As-bra!!!!



TACK

23 jun, 2012 12:17

Borttagen

Avatar


Super-duper-mega-bäst!

25 jun, 2012 08:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Super-duper-mega-bäst!


TACK, kommer att komma mer senare idag, ska försöka uppdatera alla dagar den här veckan, men nu får någon kommentera så jag kan lägga upp ett kapitel senare

25 jun, 2012 10:23

1 2 3 ... 14 15 16 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.