Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 14 15 16 ... 26 27 28
Användare Inlägg
MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så kommer Ida och bah: NÄ! VI SKA SOVA I MIN MORMOS KOLONILOTTSSTUGA ISTÄLLE!

Jahapp.. det låter ju bra :3

10 minuter från fyrishov ftw!

CUZ I'M COOL LIKE DAT

wolfstar deserved better.

13 maj, 2012 22:18

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


AHHH JAG VILL KOMMA!

Ni är så awesome guyz!

Vill träffa er alla och alla planer verkar på awesome.

Jag måste bara hitta ett sätt att tjäna pengar, så jag har råd med biljett (och övertala min föräldrar att jag får åka, men det problemet är minder), SÅ KOMMER JAG 8D

Hoppas kan man ju alltid iaf...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

13 maj, 2012 23:32

si_tonks
Elev

Avatar

+1


Josefin_Weasley: Hoppas du kan komma!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

14 maj, 2012 09:41

Alice...
Elev

Avatar


Mamma säger att jag kanske inte får komma ;___________;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

14 maj, 2012 11:03

Ginny00
Elev

Avatar


Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx

Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre..

14 maj, 2012 13:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx

Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre..


Jag kommer prata med dig, har alltid tyckt att du har varit en sån trevlig och fin mugglis så jag har svårt att tro att du blir Forever Alone

14 maj, 2012 15:04

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx

Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre..


Jag kommer prata med dig, har alltid tyckt att du har varit en sån trevlig och fin mugglis så jag har svårt att tro att du blir Forever Alone

Haha så bra x) Tack förresten ♥ Detsamma!

14 maj, 2012 15:05

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx

Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre..

Känner lite samma sak, haha

14 maj, 2012 15:24

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Ginny00:
Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx

Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre..

Känner lite samma sak, haha

Så känner nog alla inför mugglisträff nummer 1 Jag lovar att försöka prata med alla så att ingen blir utstött!

14 maj, 2012 15:28

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Ginny00:
Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx

Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre..

Känner lite samma sak, haha

Så känner nog alla inför mugglisträff nummer 1 Jag lovar att försöka prata med alla så att ingen blir utstött!

Haha jaa.. men ska försöka komma för de skulle va askul

14 maj, 2012 15:29

1 2 3 ... 14 15 16 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.