Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så kommer Ida och bah: NÄ! VI SKA SOVA I MIN MORMOS KOLONILOTTSSTUGA ISTÄLLE! Jahapp.. det låter ju bra :3 10 minuter från fyrishov ftw! CUZ I'M COOL LIKE DAT wolfstar deserved better. 13 maj, 2012 22:18 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
AHHH JAG VILL KOMMA!
Ni är så awesome guyz! Vill träffa er alla och alla planer verkar på awesome. Jag måste bara hitta ett sätt att tjäna pengar, så jag har råd med biljett (och övertala min föräldrar att jag får åka, men det problemet är minder), SÅ KOMMER JAG 8D Hoppas kan man ju alltid iaf...
13 maj, 2012 23:32 |
|
si_tonks
Elev |
14 maj, 2012 09:41 |
|
Alice...
Elev |
14 maj, 2012 11:03 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx
Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre.. 14 maj, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre.. Jag kommer prata med dig, har alltid tyckt att du har varit en sån trevlig och fin mugglis så jag har svårt att tro att du blir Forever Alone 14 maj, 2012 15:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre.. Jag kommer prata med dig, har alltid tyckt att du har varit en sån trevlig och fin mugglis så jag har svårt att tro att du blir Forever Alone Haha så bra x) Tack förresten ♥ Detsamma! 14 maj, 2012 15:05 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre.. Känner lite samma sak, haha 14 maj, 2012 15:24 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Ginny00: Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre.. Känner lite samma sak, haha Så känner nog alla inför mugglisträff nummer 1 14 maj, 2012 15:28 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Ginny00: Jag är typ livrädd för att jag ska sitta helt forever alone när ni pratar Dx JAG KÄNNER INTE ER. Det kommer bara en massa muggliskändisar hit och det kommer bli läskigt för mig. Jag kommer känna mig utstött och som en liten fjant Dx Jag vill träffa Josefin men HON KÄNNER JU ER och då blir det ännu värre.. Känner lite samma sak, haha Så känner nog alla inför mugglisträff nummer 1 Haha jaa.. men ska försöka komma för de skulle va askul 14 maj, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen