Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tycker ni om Hermione?

Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?

1 2 3 ... 14 15 16 ... 33 34 35
Användare Inlägg
Haunted
Elev

Avatar


Om jag ska vara ärlig så står jag inte ut med henne. Stör mig på att hon vill vara den som vet mest, och att hon alltid räcker upp handen. Usch, hon är för mycket.
Orkar inte ens beskriva vad jag tycker om henne.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m66lo5EfnI1ryfbkio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m32ch16tx31qezdgl.gif

30 jun, 2012 00:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sådär , Luna är bättre

ME To, mer om Luna

6 jul, 2012 15:38

Allizonzki
Elev

Avatar


Jag tycker om Hermione väldigt mycket. Men hon kan också bli lite jobbig ibland. Jag menar - räcka upp handen hela tiden och visa att man kan allting hela tiden är något som är lätt att störa sig på.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a74f22a2a5.gif

6 jul, 2012 16:30

Smutsen
Elev

Avatar


Hon kan bli lite för mycket men i helhet tycker jag väldigt mycket om henne. Jag känner igen mig i henne på flera sätt... jag gillar fakta och kunskap lite väl mycket ibland.

6 jul, 2012 16:32

Borttagen

Avatar


Jag tycker att hon är grym.

6 jul, 2012 16:33

adwantic
Elev

Avatar


Jag gillar henne även om hon till och från kan vara lite småjobbig och ja.... en besserwisser. Dock så skulle varken Harry eller Ron klarat sig utan henne genom alla åren dem skulle antagligen få mycket sämre betyg och även haft en svår tid i sjuan.... Det är alltid hon som planerar och fixar allt och just därför än hon en av de viktigaste och jag kan inget annat än att gilla henne ^^

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

6 jul, 2012 16:39

Borttagen

Avatar


Hon är okej enligt mig

6 jul, 2012 18:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja, jag tycker om henne
Skrivet av Borttagen:
Hon är okej enligt mig






?

6 jul, 2012 20:16

Borttagen

Avatar


Jag tycker att hon verkar hellt ok. Men utan henne skulle aldrig Harry och Ron klara sig genom alla år. Hon är smart och brukar ju få poäng då hon svarar på frågor på lektionerna.

6 jul, 2012 20:23

skitidedu
Elev

Avatar


hon är best

Ledare för SEOKhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F29qktmp.gif

6 jul, 2012 22:51

1 2 3 ... 14 15 16 ... 33 34 35

Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?

Du får inte svara på den här tråden.