Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Haunted
Elev |
Om jag ska vara ärlig så står jag inte ut med henne. Stör mig på att hon vill vara den som vet mest, och att hon alltid räcker upp handen. Usch, hon är för mycket.
Orkar inte ens beskriva vad jag tycker om henne.
30 jun, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sådär , Luna är bättre ME To, mer om Luna 6 jul, 2012 15:38 |
|
Allizonzki
Elev |
Jag tycker om Hermione väldigt mycket. Men hon kan också bli lite jobbig ibland. Jag menar - räcka upp handen hela tiden och visa att man kan allting hela tiden är något som är lätt att störa sig på.
6 jul, 2012 16:30 |
|
Smutsen
Elev |
Hon kan bli lite för mycket men i helhet tycker jag väldigt mycket om henne. Jag känner igen mig i henne på flera sätt... jag gillar fakta och kunskap lite väl mycket ibland.
6 jul, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att hon är grym.
6 jul, 2012 16:33 |
|
adwantic
Elev |
Jag gillar henne även om hon till och från kan vara lite småjobbig och ja.... en besserwisser. Dock så skulle varken Harry eller Ron klarat sig utan henne genom alla åren
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 6 jul, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Hon är okej enligt mig
6 jul, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, jag tycker om henne Skrivet av Borttagen: Hon är okej enligt mig ? 6 jul, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att hon verkar hellt ok. Men utan henne skulle aldrig Harry och Ron klara sig genom alla år. Hon är smart och brukar ju få poäng då hon svarar på frågor på lektionerna.
6 jul, 2012 20:23 |
|
skitidedu
Elev |
6 jul, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen