The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Ginny00: KOM HIT OCH BLI KRAMADE NU. Vi kan hoppa studsmatta, det står en på mammas pojkväns lägenhetsgård, och sjunga karaoke på min fina dvd mamma hittade på loppis! xD Sorry, jag bor i sörmland liite långt *ger dig en kram över nätet i stället* Once a MADling, always a MADling 19 maj, 2012 16:14 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Hermia: Skrivet av Ginny00: KOM HIT OCH BLI KRAMADE NU. Vi kan hoppa studsmatta, det står en på mammas pojkväns lägenhetsgård, och sjunga karaoke på min fina dvd mamma hittade på loppis! xD Sorry, jag bor i sörmland liite långt *ger dig en kram över nätet i stället* Jag är i Sörmland inte allt för sällan då min farmor och farfar bor där! 19 maj, 2012 16:16 |
|
HannaPanna
Elev |
19 maj, 2012 16:17 |
|
amanda1104
Elev |
Jättbra kapitel
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 maj, 2012 17:37 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: KOM HIT OCH BLI KRAMADE NU. Vi kan hoppa studsmatta, det står en på mammas pojkväns lägenhetsgård, och sjunga karaoke på min fina dvd mamma hittade på loppis! xD KRAAAM ♥ Vill träffa dig men det går inte. Snyft!! Men nu bamsekramas vi allihopa här i den här tråden ![]()
19 maj, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Har varit borta några dagar utan Internet... Men superawesome kapitel, sjukt bra, älskar det. Längtar efter mer men ta den tid du behöver
19 maj, 2012 18:35 |
|
Sara Malfoy
Elev |
meraa ♥
Once A Slytherin , Always A Slytherin. ♥ min FF a dramione story - http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17437&page=1#p954102 19 maj, 2012 21:48 |
|
Ginny00
Elev |
Taaack alla! Ska skriva mer på min andra fanfiction innan kapitel 4 här och eftersom jag låter varje kapitel ta sin tid gör det säkert det. Men det kommer, lovar
19 maj, 2012 21:52 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jättebra som vanligt Syrran ♥
Älskade drömmen. Den var spännande och det var roligt att läsa något man inte redan visste skulle hända Och ta den tid på dig du behöver för att skriva kapitel fyra. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!!
20 maj, 2012 00:33 |
|
Borttagen
|
Jag bara älskar ditt sätt att skriva!!! Du beskriver bra, bryr dig inte om det går dåligt för en av huvudkaraktärerna och... och.... DU ÄR BÄST!
20 maj, 2012 08:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen