Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna, fast jag har nog lite utav Draco i mig också när jag vill och kan. ♥
6 jan, 2013 12:49 |
|
joel dumbledore
Elev |
jag är dumbledore fast jag är 10
Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 12:54 |
|
Borttagen
|
Monsterögat Moody typ xD
7 jan, 2013 14:31 |
|
moaskywalkr
Elev |
7 jan, 2013 21:35 |
|
captaiin
Elev |
luna
captaiin 7 jan, 2013 21:43 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Rätt mycket Molly, en del Hermione, liite Luna, en del Ron, lite Harry, lite Tonks och lite Bellatrix(alla har vi dåliga sidor) och kanske lite McGonagall xD
7 jan, 2013 23:09 |
|
Borttagen
|
Mest Neville, men även Draco faktiskt!
7 jan, 2013 23:30 |
|
Borttagen
|
7 jan, 2013 23:37 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
8 jan, 2013 00:52 |
|
annawpotter
Elev |
8 jan, 2013 01:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen