Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
27 nov, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
Elphias, Dephne, Albus, Neville, Edgar ja dom.. Jag hatar faktist tjejnamn. Även fast jag älskar Dephne tycker att det finns sååå mycket flera snygga killnamn är tjejnamn. Har like 20 älsklingkillnamn & 3 älsklingtjejnamn : )
27 nov, 2011 22:57 |
|
Leptuna
Elev |
jag gillar särstavningen på Draco - Drejko.. den e gullig. Sen Severus är också gulligt
The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 18:30 |
|
Safrina
Elev |
28 nov, 2011 18:35 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Alla är liksom fina på sitt sätt.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 28 nov, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
Severus Snape, har alltid älskat namnet Severus.
Det låter så vackert på något sätt och så passar Snape bra efter 28 nov, 2011 19:26 |
|
joel9324
Elev |
28 nov, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Luna, det låter så HIMLA fint och snällt, och det låter så drömmande ♥ Annars är Narcissa också fint ♥
28 nov, 2011 19:45 |
|
Margaret
Elev |
Jag minns inte om jag skrivit i denna tråd förut, men men...
Ariana, Lily, Narcissa, Bellatrix, Adromeda och Luna är favoriterna hos tjejerna. Annars är James, Harry, Albus, Remus och Sirius fina killnamn. ![]()
28 nov, 2011 20:51 |
|
hyperion
Elev |
Draco, Sirius, Bellatrix, Andromeda, Narcissa, Nymphadora, Remus, Lucius, Scorpius (Hyperion, fast det står inte i böckerna dock men ja), Ron, Hermione, Severus och Hedwig.
![]()
28 nov, 2011 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen