gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tove granger
Elev |
Bellatrix mohahahahaha
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 29 maj, 2012 17:54 |
|
AlexZz
Elev |
29 maj, 2012 17:57 |
|
pardus
Elev |
Jag gillar draco, men mest för att jag lider med honom. Och jag är osäker på om jag gillar Snape, har inte bestämt mig ännu...
Men kan man kalla dem onda egetligen...? We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 29 maj, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Narcissa och Ebllatrix
29 maj, 2012 18:27 |
|
pardus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Narcissa och Ebllatrix har inte sett någon, men ska hålla utkik We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 29 maj, 2012 18:29 |
|
Doglover
Elev |
Gillar Bellatrix, för att hon är så överdriven, kaxig och... galen
Dreams are wonderful, aren't they? <3 29 maj, 2012 18:38 |
|
96hpevanescence
Elev |
Jag gillar Narcissa, Bellatrix och Draco.
Narcissa= för att hon dumpar den onda sidan för att hennes son är viktigare. Bellatrix= Hon är helt crazy, så samtidigt som man hatar henne, gillar man henne i alla fall. Någon som förstår? Draco= är egentligen inte ond, han vågar bara inte säga ifrån och stå för sina egna åsikter. Men jag gillar honom ändå ^^
29 maj, 2012 18:46 |
|
.Ginny.
Elev |
29 maj, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
ja jag gillar voldemort
29 maj, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av pardus: Skrivet av Borttagen: Narcissa och Ebllatrix har inte sett någon, men ska hålla utkik okej vad sjysst 29 maj, 2012 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen