Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gillar Petunia och Godric Gryffindor, de passar fint ihop med karaktärerna. Likaså Hermione och Albus.
20 jul, 2012 22:11 |
|
lisa311
Elev |
Jag gillar hermione, luna, ginny och albus
Don't Worry, Be Happy 20 jul, 2012 22:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Bellatrix, Luna ♥
speech! 31 aug, 2012 22:39 |
|
MystiqueRed
Elev |
Nymphadora tycker jag
Och Tom Riddle, älskar "Riddle" 31 aug, 2012 22:43 |
|
Jossan
Elev |
Jag älskar Remus Lupins namn, de är underbara!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 31 aug, 2012 22:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag tokälskar Narcissa, Minerva, Vincent (Crabbe) och Scorpius.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 aug, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Alma tycker jag
31 aug, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Hermione är så himla coolt att hon har kommit på!
Luna är jättevackert ♥ Draco gilla jag också ^^ 31 aug, 2012 23:35 |
|
DarkBells
Elev |
Jag har alltid gillat Luna! Det betyder väl måne på latinska?
Men i alla fall, jag har alltid älskat namnet Luna...
1 sep, 2012 01:43 |
|
Umbrella
Elev |
1 sep, 2012 02:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen