Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
15 aug, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Snape och Narcissa!
15 aug, 2012 12:05 |
|
Linus311
Elev |
Bellatrix
Tjenare!!! :) 15 aug, 2012 19:01 |
|
inovember
Elev |
15 aug, 2012 19:27 |
|
Lellelivia
Elev |
Min favorit är bellatrix. hon är så snygg ♥♥
15 aug, 2012 19:54 |
|
Peverell
Elev |
bellatrix eller narcissa. eller alltså. Regulus Black om man nu ska vara sådann
15 aug, 2012 19:54 |
|
Confringo
Elev |
15 aug, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Barty Crouch Jr och Antonin Dolochov
15 aug, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Draco
17 aug, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Severus, Bellatrix och Draco!!!
17 aug, 2012 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen