I never wanted any of this to happen..~
Forum > Fanfiction > I never wanted any of this to happen..~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aaahh, nu har jag läst ifatt. Geeze vad bra. Jag känner på mig att balen inte kommer sluta jättelyckat, kanske lite. Keep on walking girl! ♥
1 jul, 2012 12:03 |
|
Deathless
Elev |
1 jul, 2012 14:29 |
|
carro78
Elev |
9 jul, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Tack!
Vill bara berätta att jag ska åka på språkresa den 13/7 - 2/8, så jag kommer inte kunna skriva nästa kapitel förens i augusti. :'/ 12 jul, 2012 13:37 |
|
GinnyForever
Elev |
Nej!!! INte mer förrän i augusti!?!?
12 jul, 2012 13:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack! Vill bara berätta att jag ska åka på språkresa den 13/7 - 2/8, så jag kommer inte kunna skriva nästa kapitel förens i augusti. :'/ Ahw, synd .-. , but I can wait c; Men du får ha det sjukt awsm kul på resan! : D 12 jul, 2012 13:52 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack! Vill bara berätta att jag ska åka på språkresa den 13/7 - 2/8, så jag kommer inte kunna skriva nästa kapitel förens i augusti. :'/ Synd! Ha så kul. Måste bara få fråga, för jag vill åka på språkresa till England nästa sommar, så... Hur mycket kostar det och vart ska du?
12 jul, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Tack! Vill bara berätta att jag ska åka på språkresa den 13/7 - 2/8, så jag kommer inte kunna skriva nästa kapitel förens i augusti. :'/ Synd! Ha så kul. Måste bara få fråga, för jag vill åka på språkresa till England nästa sommar, så... Hur mycket kostar det och vart ska du? Jag ska åka till Oxford(med STS) och just den kursorten är en intensiv kurs, så den är lite dyrare än vanliga språkresor. Den kostar ungefär 20000 - 21000, om jag minns rätt. Vanliga spåkresor brukar kosta mellan 13000-15000. Dock så ingår Explorer Pass(massor av extra utflyker) i intensivresan, alla utflykter som går att ha/köpa ingår alltså i priset. Om man ska på en vanlig språkresa så kan man annars beställa explorer pass, så att man får vara med på fler utflyker. Sen brukar STS rekomendera att man har med sig 1200-1500 i veckan för busskort, utflykter, lite shopping, etc. Jag vet dock inte hur mycket shopping de räknade i den summan, så jag tar med mig några tusen extra för säkerhets skull(jag har räknat med att jag ska shoppa en del). 12 jul, 2012 18:14 |
|
Anapneo
Elev |
12 jul, 2012 20:35 |
|
Deathless
Elev |
14 jul, 2012 09:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen