I vilket elevhem skulle Dudley ha hamnat i?
Forum > Harry Potter > I vilket elevhem skulle Dudley ha hamnat i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åter igen: Han skulle inte klara sig i Slytherin, i dom andra skulle han det. Nu har jag inte riktigt följt med i tråden sen början, så varför skulle han inte det? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 mar, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
För att Dudley inte är renblodig och Slytherinare ser ner på dom som inte är renblodiga. Det gör inte dom andra elevhemmen.
23 mar, 2012 12:23 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: För att Dudley inte är renblodig och Slytherinare ser ner på dom som inte är renblodiga. Det gör inte dom andra elevhemmen. Slyherin innehåller faktiskt inte bara fullblod, något som man bevisar i sista boken då en snappare säger ''Tur du har. I Slytherin finns inte så många smutsskallar'' alltså finns det någon. Dessutom hade Dudley födds som trollkarl skulle han kanske vara fullblod, vem vet? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 mar, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Nej men han hade fortfarande haft svårt att platsa in i Slytherin. Alltså tycker jag inte att Slytherin är rätt elevhem
23 mar, 2012 13:23 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej men han hade fortfarande haft svårt att platsa in i Slytherin. Alltså tycker jag inte att Slytherin är rätt elevhem Han har bättre chans i Slytherin än i de andra elevhemmen. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 mar, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Men ge upp
23 mar, 2012 13:38 |
|
mums
Elev |
han mååste ju hamna i slytherinman blir faktist nt bara sorterad dit när man e renblodig!!!!!!!!!!!!!!!slug oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
23 mar, 2012 13:57 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
24 mar, 2012 08:17 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Filch skulle aldrig stå ut med Dudley och Dudley skulle bli livrädd för honom Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Nej men han hade fortfarande haft svårt att platsa in i Slytherin. Alltså tycker jag inte att Slytherin är rätt elevhem Han har bättre chans i Slytherin än i de andra elevhemmen. Han skulle mycket väl kunna passa in i Slytherin jag menar Draco är ju typ inget utan sina såkallade livvakter precis som Dudley inte klarar sig utan sina polare Eller ja Draco kanske skulle klara sig eller vem vet ![]()
24 mar, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Han är verkligen jätte svår att placera men ärligt talat så har han inte en chans att komma in på Hogwarts.
Men annars typ.......Nej gud jag har ingen aning 24 mar, 2012 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen