Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: accioron ![]() Det var jätteläskigt haha </3 Pillow HAHA ja men det berodde ju också som person har haft problem med kroppen på sistone, hur jag reagerar osv, men om man är känslig bör man inte kolla på filmen! Och den här filmen har ändå 11-årsgräns. Well done. Weeell done. 27 nov, 2011 21:03 |
|
childhoodlight
Elev |
27 nov, 2011 21:04 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ OMFG, är det sant?! Jag tyckte bara att scenen var lite obehaglig. Spoiler: Tryck här för att visa! Usch ja! Jag är tyvärr lite överkänslig när det gäller blod. (Höll på att svimma när jag en gång under en prao skulle skära fläskfiléer och all köttsaft rann ur förpackningarna) ![]()
27 nov, 2011 21:06 |
|
adliitam
Elev |
3 dec, 2011 18:54 |
|
J00KERN
Elev |
3 dec, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
Den är så sjuuuukt bra! men kan förstå varför de skulle sätta femtonårsgräns på den...
3 dec, 2011 20:49 |
|
Ida S
Lärare |
Åh men jag vill ju se den, varför har jag inte sett den än?!
"we live together, and harry does all the cooking." 3 dec, 2011 21:09 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den är så sjuuuukt bra! men kan förstå varför de skulle sätta femtonårsgräns på den... 1. Sexscenerna 2. Blod och allt det som hör därtill 3. Bellas utseende då hon är gravid
3 dec, 2011 21:38 |
|
expelliarmus
Elev |
3 dec, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
Jag såg den för två veckor sedan och den var faktiskt.. jättebra o.o Jag tycker böckerna är ok, men filmerna har jag verkligen avskytt haha. Men den här.. Alltså, haha, jag tyckte verkligen den var jättebra. Allt var precis som jag hade föreställt mig det när jag läste boken
Fast jag dog av skratt under vissa tillfällen med haha. :' 3 dec, 2011 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen