Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hermione's tvilling (SV)

Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)

1 2 3 ... 14 15 16 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Mintygirl89:
Jättebra kapitel! Bra att Ron och Hermione pratar om problemet med Harry. Undrar hur det ska gå.

Skrivet av MissFniss:
Ännu ett jättebra kapitel!♥

Tack båda två! ♥ Kommer ett nytt kapitel i helgen tror jag, eller någon gång i veckan, jag får ju trots allt sommarlov imorn och har då mycket tid till att skriva.

11 jun, 2012 15:33

MissFniss
Elev

Avatar


PansyParkinson♥- Vsg♥
Åh, jag läääängtar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

11 jun, 2012 15:35

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-11 kl. 15:37
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


MissFniss: Haha, tack!

11 jun, 2012 15:37

Dream
Elev

Avatar


AWESOMEFANTASTISKTVÄLDIGTJÄTTESUPERBRA!
JA, SÅ BRA OM INTE BÄTTRE VAR DET!
Förstår om det tar lång tid, du ska inte stressa, jag vet ju hur du blir då *host*. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

11 jun, 2012 19:54

Lollo Potter
Elev

Avatar


Jätte super mega dunder bra!
Jag älskar den!

Divergent, Harry Potter, Lotr/hobbit, pretty little liars and The hungergames 4evah!!!!

11 jun, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lollo Potter:
Jätte super mega dunder bra!
Jag älskar den!

Åh, kul med nya läsare! Tack! ♥

Dream: Thank you sister! ♥

11 jun, 2012 21:36

Mintygirl89
Elev

Avatar


Kommer med lite kritik så här i efterhand, men jag hoppas det går bra ändå. Tror du har förstått vilka färger kritiken och rättelsen har.


Det var den där söta pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma


Som du ser, är söta fel. När det rör sig om en man/kille ska ordet sluta med ett e. Är det om en kvinna/tjej, ska det dock sluta med ett a.


Det var den där söte pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma

Hoppas du förstod det där.


- Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade bara Hermione och plaskade runt med fötterna i vattnet.

Egentligen är det ju inget fel med meningen, men om du ser de röda orden, så tror jag du ska byta plats med dem.

- Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade Hermione bara och plaskade runt med fötterna i vattnet.


Hoppas du förstår att jag bara vill hjälpa. Om du ser den gröna texten ser det liite bättre ut.

Men kämpa på min vän!


Läs gärna Tårar från himlen :D <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FDKQUpv8FRXQAAAAM%2Fhuh-rex.gif

12 jun, 2012 07:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mintygirl89:
Kommer med lite kritik så här i efterhand, men jag hoppas det går bra ändå. Tror du har förstått vilka färger kritiken och rättelsen har.


Det var den där söta pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma


Som du ser, är söta fel. När det rör sig om en man/kille ska ordet sluta med ett e. Är det om en kvinna/tjej, ska det dock sluta med ett a.


Det var den där söte pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma

Hoppas du förstod det där.


- Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade bara Hermione och plaskade runt med fötterna i vattnet.

Egentligen är det ju inget fel med meningen, men om du ser de röda orden, så tror jag du ska byta plats med dem.

- Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade Hermione bara och plaskade runt med fötterna i vattnet.


Hoppas du förstår att jag bara vill hjälpa. Om du ser den gröna texten ser det liite bättre ut.

Men kämpa på min vän!


Ska tänka på allting!

12 jun, 2012 10:33

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Underbart bra kära du!! ♥

13 jun, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
Underbart bra kära du!! ♥

Tack kära du! ♥

13 jun, 2012 19:36

1 2 3 ... 14 15 16 ... 19 20 21

Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)

Du får inte svara på den här tråden.