Hermione's tvilling (SV)
Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintygirl89: Jättebra kapitel! Bra att Ron och Hermione pratar om problemet med Harry. Undrar hur det ska gå. Tack båda två! ♥ Kommer ett nytt kapitel i helgen tror jag, eller någon gång i veckan, jag får ju trots allt sommarlov imorn och har då mycket tid till att skriva. 11 jun, 2012 15:33 |
|
MissFniss
Elev |
11 jun, 2012 15:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-11 kl. 15:37
|
|
Borttagen
|
MissFniss: Haha, tack!
11 jun, 2012 15:37 |
|
Dream
Elev |
AWESOMEFANTASTISKTVÄLDIGTJÄTTESUPERBRA!
JA, SÅ BRA OM INTE BÄTTRE VAR DET! Förstår om det tar lång tid, du ska inte stressa, jag vet ju hur du blir då *host*. xD
11 jun, 2012 19:54 |
|
Lollo Potter
Elev |
Jätte super mega dunder bra!
Jag älskar den! Divergent, Harry Potter, Lotr/hobbit, pretty little liars and The hungergames 4evah!!!! 11 jun, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
11 jun, 2012 21:36 |
|
Mintygirl89
Elev |
Kommer med lite kritik så här i efterhand, men jag hoppas det går bra ändå. Tror du har förstått vilka färger kritiken och rättelsen har.
Det var den där söta pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma Som du ser, är söta fel. När det rör sig om en man/kille ska ordet sluta med ett e. Är det om en kvinna/tjej, ska det dock sluta med ett a. Det var den där söte pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma Hoppas du förstod det där. - Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade bara Hermione och plaskade runt med fötterna i vattnet. Egentligen är det ju inget fel med meningen, men om du ser de röda orden, så tror jag du ska byta plats med dem. - Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade Hermione bara och plaskade runt med fötterna i vattnet. Hoppas du förstår att jag bara vill hjälpa. Om du ser den gröna texten ser det liite bättre ut. Men kämpa på min vän! Läs gärna Tårar från himlen :D <3
12 jun, 2012 07:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintygirl89: Kommer med lite kritik så här i efterhand, men jag hoppas det går bra ändå. Tror du har förstått vilka färger kritiken och rättelsen har. Det var den där söta pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma Som du ser, är söta fel. När det rör sig om en man/kille ska ordet sluta med ett e. Är det om en kvinna/tjej, ska det dock sluta med ett a. Det var den där söte pojken som hon hade sett i sällskapsrummet, han som hade frågat henne om det var läskigt att svimma Hoppas du förstod det där. - Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade bara Hermione och plaskade runt med fötterna i vattnet. Egentligen är det ju inget fel med meningen, men om du ser de röda orden, så tror jag du ska byta plats med dem. - Det är hennes och min lilla hemlighet, svarade Hermione bara och plaskade runt med fötterna i vattnet. Hoppas du förstår att jag bara vill hjälpa. Om du ser den gröna texten ser det liite bättre ut. Men kämpa på min vän! Ska tänka på allting! 12 jun, 2012 10:33 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Underbart bra kära du!! ♥
13 jun, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celest Gaunt: Underbart bra kära du!! ♥ Tack kära du! ♥ 13 jun, 2012 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen