En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Awwww vad gulligt :]♥ kevin du är nog lika gammal som är medelåldern in den här berättelsen som är 14 tror jag e.e Lika gammal som jag är alltså Som jag med 6 nov, 2011 16:18 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad elak jag är... ;p plus hur gammal är jag i berättelsen? Alla är lika gamla som det står i profilen den dag jag skriver upp sig. Sedan kommer det inte att ändras om inte jag skriver det. Alltså är du 14. Skrivet av Borttagen: Super gulligt kapitel! ♥ Bara en fråga, exakt hur lång är "lång" ? Eftersom du säger att jag är lång för min ålder..? :' Om du är 11, och Alice... är 13, så måste du vara lång, och Alice... kort, om Kevin Remin ska blanda ihop er, även om det är första gången ni träffas. Mellan 11 och 13 så är det ju ofta stor längdskillnad. ------------------------------------------------ Alice... var väldigt förvirrad. Vad var det som hände egentligen? Det var absolut något mellan Kevin Remin och EbbaSofiaSusanna. Varför hade hon varit så dum och inte sagt sitt namn? Det kunde ju inte vara så svårt. Men nu hade hon alltså fått honom att tro att hon var någon annan. Det var kväll, och Alice... var som vanligt inloggad på mugglarportalen. Hon kunde inte smälta det där som hände på mugglisträffen, eftersom hon visste att om hon bara sagt sitt namn, så skulle det aldrig ha hänt. Hon älskade Kevin Remin från första stund, men hon visste att det var fel. Han var inte hennes, och det skulle han aldrig bli. Han hade haft något med EbbaSofiaSusanna, och det var hon som hade förstört det. Hon kände sig hemsk. Hon visste inte hur det skulle gå till, men hon måste på något sett reparera skadan hon orsakat. Hon måste hjälpa EbbaSofiaSusanna och Kevin Remin att hitta tillbaka till varandra. Mera? Det blev kort, men jag kan inte binda ihop det bra utan att göra ett uppehåll där. 6 nov, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Tycker fortfarande synd om mig själv. *självisk*
Super duper mega ultra bra kapitel :' 6 nov, 2011 17:26 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tycker fortfarande synd om mig själv. *självisk* Super duper mega ultra bra kapitel :' Det gör jag med. Och uppenbarligen gör Alice... också det. Jag ska se om jag kan göra något åt problemet snart... 6 nov, 2011 17:28 |
|
Pixie
Elev |
6 nov, 2011 17:28 |
|
Katla
Elev |
Helt mugglistiskt awesome! ;D
♏︎ 6 nov, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2011 17:30 |
|
Katla
Elev |
^Jag vet, jag är bäst! 8D
♏︎ 6 nov, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
Jättebra! MERA!
6 nov, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: ^Jag vet, jag är bäst! 8D Bara för att din kommentar var COOOOLAST måste jag ge en tumme upp :' 6 nov, 2011 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen