@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Började titta på PLL (Pretty Little Liars) i förgår tack vare renesmee cullen 1.
Är typ inkapslad i denna serie och är redan på episod 21... Så hehe... Ska se lite nu...även fast vi har främmande....hehe ops 29 dec, 2013 00:45 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2013 01:47 |
|
Corazon
Elev |
29 dec, 2013 02:14 |
|
aascendio
Elev |
Jag har feber och kan inte sova så jag lyssnar på när Benedict Cumberbatch läser Ode to a Nightingale och då känns det lite bättre. ♥
29 dec, 2013 02:47 |
|
Borttagen
|
Vi ska få kycklingar på tisdag/onsdag!
29 dec, 2013 02:53 |
|
ljusbrunn
Elev |
Om alla personer i hela världen ställde sig på varandras axlar, så kan den som står högst upp peta lite på månen :O PAX för att stå högst upp!!!
(om rymddräkt ingår ;-)) 29 dec, 2013 05:35 |
|
MizzNina
Elev |
Insåg precis att om jag hade klämt in Edward Scissorhands bland filmerna jag tittade på igår så hade det blivit en riktigt snygg skådiskedja.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 dec, 2013 07:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi ska få kycklingar på tisdag/onsdag! Ååå dom är ju såå sööta! Farfar har sådana ibland och jag har fått hålla en! Vill du skicka en bild på dem sedan? 29 dec, 2013 07:46 |
|
Verro_Luna
Elev |
29 dec, 2013 08:27 |
|
Borttagen
|
Kunde inte sova. Löste sudoku, spelade några spel - fortfarande ingenting. Tittade på Saturday Night Fever, fast jag inte tycker om John Travolta.
Fortfarande ingenting. Lyckades somna för två timmar sen. Vaknade nyss och kan inte somna om. Ugh. 29 dec, 2013 08:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen