@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Har sååååå tråkit D:
28 dec, 2013 20:14 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet hur man laddar en Prop Hunt? (Ett spel.) Eller om man måste köpa det?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 dec, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
Alltså... Det här är bara så... Wow. *_* 28 dec, 2013 20:30 |
|
Salem
Lärare |
28 dec, 2013 20:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 28 dec, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
"No man can kill me!"
"I am no man!" och så dödar hon honom. WOHO 28 dec, 2013 21:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
28 dec, 2013 21:10 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: asså eh hahah asså kollade på din profilbild och kom ihåg att du är den där union j eller dafaq the name is fanet och sedan helt random tänkte jag att det heter union gay asså jag är så weird don't ask nu vill jag inte ha tomteluvan längre... eftersom jag har hatt på min nya profilbild De är ju Union Gay
28 dec, 2013 21:28 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Liksom.. dels är varje storlek på tjejavdelningen anvisad för en storlek mindre (asså, s är xs, medium är s, large är medium) osv, vilket gjorde att jag inte kunde ha munktröjorna m.m.. sen när jag frågade om det fanns större storlekar så snäste de åt mig att "Men det finns större storlekar på herravdelningen" när jag vill ha typ leggings, korta shorts m.m.. slutade med att jag bara köpte en hoodie på herr..Skrivet av Tuggrus: Nej, vad har nu hänt? :c Fortfarande upprörd och ledsen över hur orättvist hollister är när det kommer till storlekar på kläder och dem diskriminerande personerna som jobbar där. MUMS! 28 dec, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Usch :<Skrivet av Borttagen: Liksom.. dels är varje storlek på tjejavdelningen anvisad för en storlek mindre (asså, s är xs, medium är s, large är medium) osv, vilket gjorde att jag inte kunde ha munktröjorna m.m.. sen när jag frågade om det fanns större storlekar så snäste de åt mig att "Men det finns större storlekar på herravdelningen" när jag vill ha typ leggings, korta shorts m.m.. slutade med att jag bara köpte en hoodie på herr.. Skrivet av Tuggrus: Nej, vad har nu hänt? :c Fortfarande upprörd och ledsen över hur orättvist hollister är när det kommer till storlekar på kläder och dem diskriminerande personerna som jobbar där. 28 dec, 2013 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen