@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För det första så bråkar min dator med mig och stänger av sig hela tiden, för det andra så bara slutade LotR-filmen att fungera D:Skrivet av Borttagen: GRÅTER Neeej, why? :c Det gjorde typ jag också nyss, för jag såg klipp från sista inspelningsdagen av HP. Blä, vet att jag inte skall titta på det. 28 dec, 2013 18:50 |
|
Tuggrus
Elev |
Min tumblr är så äckligt hipster o.o
MUMS! 28 dec, 2013 18:53 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Min tumblr är så äckligt hipster o.o Bara för det måste jag kolla din tumblr. .-. ;; ![]()
28 dec, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
Blir visst ingen dejt... inte alls ledsen, inte alls...
28 dec, 2013 19:01 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Miss_Green: nononononoo har gjort en ny ahahhaSkrivet av Tuggrus: Min tumblr är så äckligt hipster o.o Bara för det måste jag kolla din tumblr. .-. http://grab-the-sleeves-of-my-sweater.tumblr.com/ <-- där MUMS! 28 dec, 2013 19:01 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Miss_Green: nononononoo har gjort en ny ahahhaSkrivet av Tuggrus: Min tumblr är så äckligt hipster o.o Bara för det måste jag kolla din tumblr. .-. http://grab-the-sleeves-of-my-sweater.tumblr.com/ <-- där Jahaaaa, jag ba' kollade på din profil och letade Tumblr's ahhaha.. ;; ![]()
28 dec, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan ingen tipsa om bra ANIME? Som inte är Naruto eller komediaktigt. Helst någon mörk serie där många dör ;o Baccano! och Durarara!! är två av de bästa anime jag sett. De är mörka och vuxna med en del mystik och en del blod. 28 dec, 2013 19:06 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Miss_Green: hahaahah xDSkrivet av Tuggrus: Skrivet av Miss_Green: nononononoo har gjort en ny ahahhaSkrivet av Tuggrus: Min tumblr är så äckligt hipster o.o Bara för det måste jag kolla din tumblr. .-. http://grab-the-sleeves-of-my-sweater.tumblr.com/ <-- där Jahaaaa, jag ba' kollade på din profil och letade Tumblr's ahhaha.. MUMS! 28 dec, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
I'm dreaming of a white Christmas Just like the ones I used to know 28 dec, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Ibland undrar jag var saker tar vägen...Letar efter min klocka och min vetenskapstidning men jag kan inte fatta vart de tagit vägen...
28 dec, 2013 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen