@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: asså eh hahah asså kollade på din profilbild och kom ihåg att du är den där union j eller dafaq the name is fanet och sedan helt random tänkte jag att det heter union gay asså jag är så weird don't asknu vill jag inte ha tomteluvan längre... eftersom jag har hatt på min nya profilbild 28 dec, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Kan ingen tipsa om bra ANIME?
Som inte är Naruto eller komediaktigt. Helst någon mörk serie där många dör ;o 28 dec, 2013 18:16 |
|
Frivolt
Elev |
Jag borde kolla på supernatural! Men vad gör jag istället, jo jag börjar se på pretty little liars, IGEN, för TREDJE gången xD
Vad är det här?! xD 28 dec, 2013 18:24 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan ingen tipsa om bra ANIME? Som inte är Naruto eller komediaktigt. Helst någon mörk serie där många dör ;o Mirai Nikki,Attack On Titan,Saint Seiya:The Lost Canvas,Darker Than Black, Clannad,Another,D-Gray Man,Danganronpa,Elfen Lied,Gantz kan inte komma på mer nu...
28 dec, 2013 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Kan ingen tipsa om bra ANIME? Som inte är Naruto eller komediaktigt. Helst någon mörk serie där många dör ;o Mirai Nikki,Attack On Titan,Saint Seiya:The Lost Canvas,Darker Than Black, Clannad,Another,D-Gray Man,Danganronpa,Elfen Lied,Gantz kan inte komma på mer nu... TACK! gillar Elfen Lied och Attack On Titan, ska kolla in det andra 28 dec, 2013 18:26 |
|
Dramione99
Elev |
Om man markerat allt som läst och inte vill det längre. Hur gör man för att få bort det???
28 dec, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
GRÅTER
28 dec, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Ugghhh jag är så hungrig så jag snart kommer dö och maten är inte klar förrän om 20 minuter .___.
i-landsproblem 28 dec, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GRÅTER Neeej, why? :c Det gjorde typ jag också nyss, för jag såg klipp från sista inspelningsdagen av HP. Blä, vet att jag inte skall titta på det. 28 dec, 2013 18:33 |
|
Siriusis
Elev |
"My favorite comment from a student: I assigned a five-page paper, and he rolled his eyes and said, “Mr. Riordan, just because you write books doesn’t mean we have to.” I laughed, but he still had to write the essay."
-Rick Riordan Hai 28 dec, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen