Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14991 14992 14993 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Petra Hyrrot:
21 minuter sen ngn skrev här sist...btw vad fick alla i julklapp? skriv eran bästa juklapp o mni orkar

En "Hogwarts Boxed Library Set"!


Det lät coolt, vad är det?
Det är tre böcker - "The Tales of Beedle the Bard", "Fantastic Beats and where to find them" och "Quidditch through the ages" Har bara läst "The tales of Beedle the bard" än så länge, men de är på engelska och ganska svåra, så ja... xd

28 dec, 2013 15:42

Kintsugi
Prefekt

Avatar


En månad gratis Netflix. Har tagit tag i Pretty Little Liars första två avsnitt. Whooop!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

28 dec, 2013 15:43

Borttagen

Avatar


Tittar på LotR! Var så länge sedan, hade glömt hur bra den var ♥

28 dec, 2013 15:44

Frivolt
Elev

Avatar


En av världens bästa filmer på femman nu Rent ♥

28 dec, 2013 16:09

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
ehhehe jag och Tuggrus är i apple store i täby c och är inne på mugglis på typ största imacen ehehehehehhehehehehe ehehehehehheehheehehhe
ehehehhehe små rebellbarn xD

MUMS!

28 dec, 2013 16:11

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av DarkBells:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
alltså
jag kan inte förklara hur mycket jag älskar
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTCwaj8bSWRsRPnhqAHEjkzp3NWsFTai39qQE2u41XJCddDza4Ytw
har typ aldrig ätit nutella nån gång.... -.-

:OOOOOOOOOOOOOO :O:O:O:O:O:O:O
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn01.cdnwp.thefrisky.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F04%2F29%2FFreak-Out-Gif.gif

OKEJ NEJ MEN DU MÅSTE SMAKA PÅ DET DET ÄR
GOTT

Jag har inte heller aldrig smakat det. Får se om vi har det hemma så kanske jag gör det någon gång.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 dec, 2013 16:16

Siriusis
Elev

Avatar


Bara för att jag inte gillar Severus Snape så säger min syster att jag inte förstår meningen med Harry Potter .__.

Hai

28 dec, 2013 16:58

Borttagen

Avatar


Dejt ikväll! ♥

28 dec, 2013 17:04

Borttagen

Avatar


Mamma får inte höra att jag ser på LotR... men jag vill titta på LotR ._. Vilka problem jag har D:

28 dec, 2013 17:06

Borttagen

Avatar




Köpte ett solur idag, jag vet verkligen hur man prioriterar pengar... lols.

28 dec, 2013 17:07

1 2 3 ... 14991 14992 14993 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.