@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
funderar på om jag ska klä på mig och gå ut och gå eller stanna inne i sängen hela dagen och titta på supernatural,
28 dec, 2013 12:19 |
|
Frivolt
Elev |
Varför ska det va så jäkla svårt att bli vig? -.- Alltså helt ärligt, varför?! Tycker inte att det är rättvist!!!
Sannaaa Jag skulle lätt valt andra alternativet! Vädret är sämst här, grått o regnit, och jag är förkyld o trött. Men jag ska till min bror snart för att han fyller år, men efter det ska jag parkera mig själv i soffan och se tv/serier! Punkt! 28 dec, 2013 12:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Sannaaa Jag skulle lätt valt andra alternativet! Vädret är sämst här, grått o regnit, och jag är förkyld o trött. Men jag ska till min bror snart för att han fyller år, men efter det ska jag parkera mig själv i soffan och se tv/serier! Punkt! det är sånt väder här också, men jag älskar det haha. blåstigt, grått, regnigt... ♥ så jag skulle kunna fara ut. men orkar inte. och har inte gjort något annat än sovit sen julen så eeeeh 28 dec, 2013 12:38 |
|
Anch0r
Elev |
Åh, ligger fortfarande på tionde plats på topplistan av trollkarlskort, puh!
www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
28 dec, 2013 12:47 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Anch0r: kan sälja mina billigt om du vill Åh, ligger fortfarande på tionde plats på topplistan av trollkarlskort, puh!
28 dec, 2013 12:48 |
|
Siriusis
Elev |
SKA NOG SE HOBBIT IDAG OH GOD OH GOD OH GOD
Hai 28 dec, 2013 13:17 |
|
Obliviate_
Elev |
fick en pendel i julklapp...
funderar på o använda den någon dag. fast jag bör nog läsa på hur man gör det på ett bra sätt innan jag gör nått alls.. 28 dec, 2013 13:22 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
21 minuter sen ngn skrev här sist...btw vad fick alla i julklapp? skriv eran bästa juklapp o mni orkar
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 28 dec, 2013 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Petra Hyrrot: 21 minuter sen ngn skrev här sist...btw vad fick alla i julklapp? skriv eran bästa juklapp o mni orkar Bästa julklappen i år var helt klart ett Nintendo 3DS med Pokémon X från mamma och pappa ^^ 28 dec, 2013 14:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av AlvaRawenclaw: har typ aldrig ätit nutella nån gång.... -.- alltså jag kan inte förklara hur mycket jag älskar Spoiler: Tryck här för att visa! :OOOOOOOOOOOOOO :O:O:O:O:O:O:O ![]() OKEJ NEJ MEN DU MÅSTE SMAKA PÅ DET DET ÄR GOTT speech! 28 dec, 2013 14:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen