@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ukrainas bidrag till Eurovision 2014... åh så dålig!
Spoiler: Tryck här för att visa! Turkiet ska inte vara med nästa år heller?? De som brukar ha så bra låtar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 dec, 2013 02:03 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: har typ aldrig ätit nutella nån gång.... -.-alltså jag kan inte förklara hur mycket jag älskar Spoiler: Tryck här för att visa!
28 dec, 2013 09:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Mugglis skulle inte vara desamma utan dig!♥ Hoppas du inte slutar, jag tror du är RIKTIGT snäll!♥ Men du väljer själv jag ska ju inte tvinga dig att stanna!:/♥ Men kram på dig så länge! Jag borde kanske sluta med mugglis. Det har blivit en slags besatthet men jag hör nog inte ens hemma här. 28 dec, 2013 09:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag borde kanske sluta med mugglis. Det har blivit en slags besatthet men jag hör nog inte ens hemma här. Hoppas verkligen att du inte gör det, kommer sakna dig!♥ 28 dec, 2013 10:11 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Nope, det visste jag inte att man kunde, lol. Jag kanske har gett vika och börjat vara inne på facebook då och då,men jag vägrar fortfarande lära mig hur sidan funkar... xd Inte för att jag brukar skriva något där inne, typ ändra statusen eller vad det heter. Jag har gjort det en gång, och gången innan dess var det mina så kallade klasskamrater som snodde min ipad som jag har min mail kopplad till och skapade en medlem där inne på facebook åt mig.Skrivet av Caius: Vafan vill min syssling att jag ska acceptera den människans vänförfrågan inne på facebook för...? För att hon har märkt att jag har besökt konvent de sedan ett snabb besök på Uppcon 2011 och sedan på "heltid" under 2012 eller (och för att hennes mor inte är "snäll" nog att låta henne åka iväg på konvent och att hon därav vill vara min svans för att få göra't?)...? 1. Hon hatar mig och anser att det var jag som förstörde hennes liv och blablaba (vettefan allt jag har blivit anklagad för, det är ju "ååh så synd om henne, hon hade inga vänner och jag var taskig mot henne när hon ville att vi skulle vara vänner" - och jag vet btw fortfarande inte vad jag har gjort mot 'na). 2. Jag har inte sett henne sedan skolavslutningen i nian, vilket var snart fyra och ett halvt år sedan. Dvs inte pratat med människan alls. 3. Hon känner inte mig, jag känner inte henne... Och jag tycker hon är allmänt dryg att ha att göra med för att hon typ kräver att man ska tycka synd om henne 24/7 (förlåt, men jag stör mig verkligen på folk som är så), därav är jag inte den som tänker låta henne lära känna mig (besides that, jag låter typ aldrig någon lära känna mig helt och håller nu för tiden. Det finns fyra personer som känner mig riktigt väl. Två som typ känner mig till en del, men inte lika väl som de fyra som jag nämnde innan. And that's it. Utöver det har jag inte låtit någon lära känna mig. T.ex. när jag är på forum som detta och andra... Hur många känner mig ifall ingen av de fyra är där (vilket det sällan är)? Yes, det finns folk som tror att de känner mig, men i mina ögon känner inte en människa mig. Och i verkligheten? Yaa, då är jag väl den mest osociala människan som finns, umågs typ aldrig med folk, enda gången som jag gör't är på konvent och det är samma grej där; det är få som känner mig även om en hel del tydligen vet vem jag är, jag umågs med typ vem som helst där, pratar med vem som helst, är ungefär precis så som jag är på alla olika forum som jag besöker - öppen men ändå stängd). Så jag tänker bara säga "fanfanfanfan" just nu. Vet inte vad jag ska göra. Slår vad om att jag får skit för det ifall jag inte accepterar henne, men jag pallar inte acceptera människan heller pga att jag inte känner för att ha något med henne att göra. du vet att du kan begränsa allt som personer ser på din profil va? Så rent krasst sätt kan du vara vän med någon men inte visa något mer för dom än vad du gör för folk du inte är vän med. Bara ett förslag ~ Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 28 dec, 2013 10:34 |
|
Frivolt
Elev |
Baaah!! Jag tror att jag har blivit förkyld -.- Vill inteee!!!
28 dec, 2013 11:27 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Fellrendión: asså jag känner inte dig alls men jag vill bara säga att jag ändå gillar dig, du skriver alltid så kloka saker i trådar. jag kommer sakna dina inlägg. men om det börjar kännas jobbigt för dig så kanske du ska ta en paus. kram.Jag borde kanske sluta med mugglis. Det har blivit en slags besatthet men jag hör nog inte ens hemma här. 28 dec, 2013 11:35 |
|
Borttagen
|
Jag har så tråkigt att jag funderar på att städa min brors lägenhet efter festen...
28 dec, 2013 11:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Kan nån förklara grejen med macbooks. Kan du ladda ner appar till dom? //tacksam för svar
28 dec, 2013 12:11 |
|
Verro_Luna
Elev |
28 dec, 2013 12:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen