@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
kom just hem. grannen festar så fönstrerna skakar.
snor caras gif då den representerar mina känslor just nu... ![]() 27 dec, 2013 23:28 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska jag på ishockey i Löfbergs Arena! Heja FBK!
27 dec, 2013 23:52 |
|
Caius
Elev |
Vafan vill min syssling att jag ska acceptera den människans vänförfrågan inne på facebook för...? För att hon har märkt att jag har besökt konvent de sedan ett snabb besök på Uppcon 2011 och sedan på "heltid" under 2012 eller (och för att hennes mor inte är "snäll" nog att låta henne åka iväg på konvent och att hon därav vill vara min svans för att få göra't?)...?
1. Hon hatar mig och anser att det var jag som förstörde hennes liv och blablaba (vettefan allt jag har blivit anklagad för, det är ju "ååh så synd om henne, hon hade inga vänner och jag var taskig mot henne när hon ville att vi skulle vara vänner" - och jag vet btw fortfarande inte vad jag har gjort mot 'na). 2. Jag har inte sett henne sedan skolavslutningen i nian, vilket var snart fyra och ett halvt år sedan. Dvs inte pratat med människan alls. 3. Hon känner inte mig, jag känner inte henne... Och jag tycker hon är allmänt dryg att ha att göra med för att hon typ kräver att man ska tycka synd om henne 24/7 (förlåt, men jag stör mig verkligen på folk som är så), därav är jag inte den som tänker låta henne lära känna mig (besides that, jag låter typ aldrig någon lära känna mig helt och håller nu för tiden. Det finns fyra personer som känner mig riktigt väl. Två som typ känner mig till en del, men inte lika väl som de fyra som jag nämnde innan. And that's it. Utöver det har jag inte låtit någon lära känna mig. T.ex. när jag är på forum som detta och andra... Hur många känner mig ifall ingen av de fyra är där (vilket det sällan är)? Yes, det finns folk som tror att de känner mig, men i mina ögon känner inte en människa mig. Och i verkligheten? Yaa, då är jag väl den mest osociala människan som finns, umågs typ aldrig med folk, enda gången som jag gör't är på konvent och det är samma grej där; det är få som känner mig även om en hel del tydligen vet vem jag är, jag umågs med typ vem som helst där, pratar med vem som helst, är ungefär precis så som jag är på alla olika forum som jag besöker - öppen men ändå stängd). Så jag tänker bara säga "fanfanfanfan" just nu. Vet inte vad jag ska göra. Slår vad om att jag får skit för det ifall jag inte accepterar henne, men jag pallar inte acceptera människan heller pga att jag inte känner för att ha något med henne att göra. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 28 dec, 2013 00:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Ser på sos, en segel sällskapsresa, jag vet inte om jag skall anse att den är särskilt bra, anser att den är ganska tråkig, men ja den är väl mysig men humorn är inte så bra xD Tycker den är den sämsta av alla xD Jag saknar en liten rolig sak. Som de där fyllskallarna när de är på semester eller de där i Husvagnen i Alperna xD För att inte glömma snåljåpsmannen och frun eller Hökarängsungarna xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 dec, 2013 00:07 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag har varit hemma en vecka nu och varje kväll/natt har jag inte kommit i säng fören klockan 2. Ser inte bättre ut idag heller!!
28 dec, 2013 00:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
28 dec, 2013 00:37 |
|
SevLoveer
Elev |
28 dec, 2013 00:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag borde kanske sluta med mugglis. Det har blivit en slags besatthet men jag hör nog inte ens hemma här.
28 dec, 2013 00:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Caius: Vafan vill min syssling att jag ska acceptera den människans vänförfrågan inne på facebook för...? För att hon har märkt att jag har besökt konvent de sedan ett snabb besök på Uppcon 2011 och sedan på "heltid" under 2012 eller (och för att hennes mor inte är "snäll" nog att låta henne åka iväg på konvent och att hon därav vill vara min svans för att få göra't?)...? 1. Hon hatar mig och anser att det var jag som förstörde hennes liv och blablaba (vettefan allt jag har blivit anklagad för, det är ju "ååh så synd om henne, hon hade inga vänner och jag var taskig mot henne när hon ville att vi skulle vara vänner" - och jag vet btw fortfarande inte vad jag har gjort mot 'na). 2. Jag har inte sett henne sedan skolavslutningen i nian, vilket var snart fyra och ett halvt år sedan. Dvs inte pratat med människan alls. 3. Hon känner inte mig, jag känner inte henne... Och jag tycker hon är allmänt dryg att ha att göra med för att hon typ kräver att man ska tycka synd om henne 24/7 (förlåt, men jag stör mig verkligen på folk som är så), därav är jag inte den som tänker låta henne lära känna mig (besides that, jag låter typ aldrig någon lära känna mig helt och håller nu för tiden. Det finns fyra personer som känner mig riktigt väl. Två som typ känner mig till en del, men inte lika väl som de fyra som jag nämnde innan. And that's it. Utöver det har jag inte låtit någon lära känna mig. T.ex. när jag är på forum som detta och andra... Hur många känner mig ifall ingen av de fyra är där (vilket det sällan är)? Yes, det finns folk som tror att de känner mig, men i mina ögon känner inte en människa mig. Och i verkligheten? Yaa, då är jag väl den mest osociala människan som finns, umågs typ aldrig med folk, enda gången som jag gör't är på konvent och det är samma grej där; det är få som känner mig även om en hel del tydligen vet vem jag är, jag umågs med typ vem som helst där, pratar med vem som helst, är ungefär precis så som jag är på alla olika forum som jag besöker - öppen men ändå stängd). Så jag tänker bara säga "fanfanfanfan" just nu. Vet inte vad jag ska göra. Slår vad om att jag får skit för det ifall jag inte accepterar henne, men jag pallar inte acceptera människan heller pga att jag inte känner för att ha något med henne att göra. du vet att du kan begränsa allt som personer ser på din profil va? Så rent krasst sätt kan du vara vän med någon men inte visa något mer för dom än vad du gör för folk du inte är vän med. Bara ett förslag ~ 28 dec, 2013 00:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alltså
jag kan inte förklara hur mycket jag älskar Spoiler: Tryck här för att visa! speech! 28 dec, 2013 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen