Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14986 14987 14988 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Jag ska köpa en höna och döpa den till Broiler. EHEHE HEHE!!
TYP ingen som förstod poängen? Eller?

27 dec, 2013 21:42

Borttagen

Avatar


Hobbit 2 i morgon..
LÄNGTAR IHJÄL MIG!!

27 dec, 2013 22:24

trolltand
Elev

Avatar


Om Zeldatechno spelades ute på krogen skulle jag gå ut oftare!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDIPSSOn.gif It's gonna be fun on a bun - in space!

27 dec, 2013 22:26

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Jag ska köpa en höna och döpa den till Broiler. EHEHE HEHE!!
TYP ingen som förstod poängen? Eller?


Sällskapsresan? Heter inte företaget eller vad det nu är det? xD
Eller har jag helt fel nu O:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

27 dec, 2013 22:27

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Hedwig96:
Jag ska köpa en höna och döpa den till Broiler. EHEHE HEHE!!
TYP ingen som förstod poängen? Eller?


Sällskapsresan? Heter inte företaget eller vad det nu är det? xD
Eller har jag helt fel nu O:

kommer inte ihåg, men mycket möjligt!
Var inte det jag syftade på riktigt

27 dec, 2013 22:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Verro_Luna:
Skrivet av Borttagen:
Fick just reda på att min drake dog den 24 December 17:17....

Oj hoppsan :O

Mhm, men jag tror det var bäst för den. Det eller att inte få någon mat

27 dec, 2013 23:02

Borttagen

Avatar

+2


*tittar på the hobbit med min stora syster och Smaug kommer in i bilden*
Syster: Är den "the hobbit"?
Jag: Hahaha, nä det är Bilbo som är.
Syster: Aha...
*En stund senare*
Syster: Vem är Smaug?
Jag: Draken
Syster: Hette inte den Bilbo?
Jag: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Freplygif.net%2Fi%2F1226.gif

27 dec, 2013 23:03

Solkatten
Elev

Avatar


Det blir inte nu i helgen som jag ska se Hobbit: Smaugs ödemark. Det får bli efter nyår istället.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 dec, 2013 23:15

themarauder
Lärare

Avatar


Har just kollat på hela säsong 4 av vampire diaries - mkt bättre andra gången!!!! Nu fortsätter vi på femte (igen) =D

=) - just like themarauder

27 dec, 2013 23:20

Cara Riddle
Elev

Avatar

+1


Ser på sos, en segel sällskapsresa, jag vet inte om jag skall anse att den är särskilt bra, anser att den är ganska tråkig, men ja den är väl mysig men humorn är inte så bra xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

27 dec, 2013 23:25

1 2 3 ... 14986 14987 14988 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.