@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
![]() jag fattar inte att det här hände för mindre än en vecka sedan. sitter i min fina Union J VIP tröja och har haft min snygga mössa hela dagen...
27 dec, 2013 18:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ginny00: Fick 600 kr i julklapp av farmor och farfar istället för ett par lakan(fick tre par i julklapp liksom, ska byta in ett annat också hehe) och insåg idag att jag är så sjukt ovan vid att få så mycket pengar, jag blir ju nästan rädd xD Köpte upp lite idag på mellandagsrea men har fortfarande 445 kronor kvar. o.O Om du vill kan jag hjälpa dig spendera dem c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 dec, 2013 18:32 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av EmahS: ![]() jag fattar inte att det här hände för mindre än en vecka sedan. sitter i min fina Union J VIP tröja och har haft min snygga mössa hela dagen... vilka är dem
27 dec, 2013 18:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av AlvaRawenclaw: alltså jag är konstig är jag den enda som får små deep moments när ja ba tänker på universom och hur det existerar liksom jag får en sån typ varje dag, jag bara stannar upp och tänker på livet, och 4 sekunder senare återgår jag till det jag höll på med ![]() speech! 27 dec, 2013 18:49 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av EmahS: ![]() jag fattar inte att det här hände för mindre än en vecka sedan. sitter i min fina Union J VIP tröja och har haft min snygga mössa hela dagen... vilka är dem Union J, pojkband som var med i X Factor i UK förra året
27 dec, 2013 19:13 |
|
Siriusis
Elev |
urght satt mig ner med bena i kors och då knakade mitt högra ben till och fastnade. Så jävla ont har jag där nu D:
Hai 27 dec, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
i don't even know why i'm laughing so hard
har inte läst något roligt direkt egentligen är det bara sorgligt jag skrattar åt sorgliga saker 27 dec, 2013 19:43 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Köpt 3 nya victoria´s secrets idag!! överlycklig♥
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 27 dec, 2013 19:47 |
|
Siriusis
Elev |
det finns en tjej på ask som heter Natascha och hon är några månader äldre än mig (alltså 13). Jag brukar inte prata illa om folk men hon är ju fan efterbliven urght. Hon är efterbliven och sjukt omogen i don't even know anymore
Hai 27 dec, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
Kan du skicka brev till mig om rollet?♥ 27 dec, 2013 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen