@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är det någon som skulle kunna hinta svaret på lucka 23 åt mig? Det är den enda jag har kvar och jag lyssnar inte på w-rock >.< Jag har därför absolut ingen som helst aning
27 dec, 2013 01:27 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det någon som skulle kunna hinta svaret på lucka 23 åt mig? Det är den enda jag har kvar och jag lyssnar inte på w-rock >.< Jag har därför absolut ingen som helst aning lyssnar inte heller på w-rock, men har öfr mig att det är pussycat dolores
27 dec, 2013 01:31 |
|
Luna Chang
Elev |
Att ha igång mugglis medans jag var på din dator var inte världens smartaste ide♥ //yerAwizardThea
Hej 27 dec, 2013 01:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Är det någon som skulle kunna hinta svaret på lucka 23 åt mig? Det är den enda jag har kvar och jag lyssnar inte på w-rock >.< Jag har därför absolut ingen som helst aning lyssnar inte heller på w-rock, men har öfr mig att det är pussycat dolores Det är det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2013 01:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Är det någon som skulle kunna hinta svaret på lucka 23 åt mig? Det är den enda jag har kvar och jag lyssnar inte på w-rock >.< Jag har därför absolut ingen som helst aning lyssnar inte heller på w-rock, men har öfr mig att det är pussycat dolores Det är det. Tack! 27 dec, 2013 01:57 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2013 02:38 |
|
Dramione99
Elev |
Åh. Känslan av att inte kunna hjälpa någon som mår dåligt suger. Och jag borde sova nu.
27 dec, 2013 03:02 |
|
Elma00
Elev |
27 dec, 2013 03:03 |
|
the marauder
Elev |
Jag skrev nästan fem sidor om mina älskade bokkaraktärer igår! Jag vet inte om det jag skrev faktiskt kommer vara med i mina böcker i slutändan, men jag känner mig mycket stolt i alla fall!
27 dec, 2013 03:17 |
|
MizzNina
Elev |
Av någon anledning vaknar jag alltid upp efter fester med träningsvärk någonstans.
Det tog mig alla mina vakna timmar igår (vilket inte var särskilt många, det ska erkännas) att komma på varför och hur jag fick träningsvärk i ryggen. ^_^ Om jag jämt festade skulle jag vara vältränad som få. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 dec, 2013 06:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen