@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
26 dec, 2013 23:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Blir så himla irriterad på när man har skrivit ett skit lång sms till ngn så får man bara ett 'ok' eller 'ja' som svar. Alltså... Haha ja det är så irriterande. xD Eller när man smsar och man får vänta evigheter på att någon ska svara. Kan ta timmar för dem att svara medan jag svarar på typ en sekund haha. xD Så är det för mig typ hela tiden. xD 26 dec, 2013 23:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlvaRawenclaw: alltså varför kan inte jag vara perfekt? alla andra är så jävla perfekta. men det är inte jag. varför är det så? varför ska alla tycka att jag är konstig och varför ska jag vara så himla idiotisk och ful? förväntar mig inget svar, ville bara skriva av mig. tack för mig om du är idiotisk och ful vad är då mänskligheten? nåw du är för söt för ditt eget bästa valrossiiis ♥♥♥♥♥♥ men meenemeneemenmeneem jag brukar inte vara deprimerad typ nånsin men har en dålig dag typ (not ovbious at all) och det ska komma från dig mitt finaste marsvin ♥♥♥♥♥♥♥ men du behöver inte vara deprimerad du är ju underbar och snygg och bäst det gör inget att du har en dålig dag för denna dag är slut om 37 minuter ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ MEN ska du säga du är bäst men tack för att du finns hihiihihihihi och dagen är redan slut här som tur ♥ bcz finland har du typ kik eller nåt förresten? är så sällan inne på mugglis nuförtiden :C speech! 26 dec, 2013 23:47 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 dec, 2013 23:51 |
|
baramin
Elev |
Provade att sätta på blinka vid meddelanden på min telfon. Tänkte att den skulle vara söt och diskret och gärna färgglad. Är nu förblindad med huvudvärk. Fanks fone.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 dec, 2013 23:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
kan inte minnas sist jag hade SÅHÄR ont i ryggen. jag har alltid ont i ryggen men det här tar nog priset. tillsammans med halsont är ungen bra kombo. vill inte få typ halsfluss så jag ska försöka sova nu ♥
27 dec, 2013 00:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: kan inte minnas sist jag hade SÅHÄR ont i ryggen. jag har alltid ont i ryggen men det här tar nog priset. tillsammans med halsont är ungen bra kombo. vill inte få typ halsfluss så jag ska försöka sova nu ♥ naaaw hoppas de blir bättre. 3: jag har också sjukt ont i halsen D: men godnait ♥ speech! 27 dec, 2013 00:06 |
|
Ginny_Power
Elev |
Ligger i en obekväm säng på ett vandrarhem med min katt bredvid mig och en pappa som snarkar. Grattis till mig, jag kan inte sova.
27 dec, 2013 00:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alltså stand in the rain av superchick har gjort min dag seriöst
seriöst lyssna på den ♥ speech! 27 dec, 2013 00:21 |
|
Elma00
Elev |
27 dec, 2013 01:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen