@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
26 dec, 2013 21:48 |
|
stellaa
Elev |
26 dec, 2013 22:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Julafton med julmat, juldagen med julmiddag, Annandagjul med ett besök på Liseberg.
Träna imorgon kanske? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 dec, 2013 22:14 |
|
SevLoveer
Elev |
is it weird that I want to kill a person? that i want it so bad that I think about it for hours? that i want to scare people and make them terrified of me? so that nobody dares to speak to me? is it weird that I have dreams about never getting caught and live like Dexter Morgan? Or that I dream that I'm Ted Bundy,sneaking around woman's houses and later,murder them? Just being able to see a persons soul like,fly away as they die,and see the persons ''true self'' like The Joker said...and that I dream about having a friend...that think like me,want these things too,and is brave enough to set it on fire....is that weird?Am I weird?
26 dec, 2013 22:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alltså varför kan inte jag vara perfekt?
alla andra är så jävla perfekta. men det är inte jag. varför är det så? varför ska alla tycka att jag är konstig och varför ska jag vara så himla idiotisk och ful? förväntar mig inget svar, ville bara skriva av mig. tack för mig speech! 26 dec, 2013 23:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: alltså varför kan inte jag vara perfekt? alla andra är så jävla perfekta. men det är inte jag. varför är det så? varför ska alla tycka att jag är konstig och varför ska jag vara så himla idiotisk och ful? förväntar mig inget svar, ville bara skriva av mig. tack för mig om du är idiotisk och ful vad är då mänskligheten?
26 dec, 2013 23:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlvaRawenclaw: alltså varför kan inte jag vara perfekt? alla andra är så jävla perfekta. men det är inte jag. varför är det så? varför ska alla tycka att jag är konstig och varför ska jag vara så himla idiotisk och ful? förväntar mig inget svar, ville bara skriva av mig. tack för mig om du är idiotisk och ful vad är då mänskligheten? nåw du är för söt för ditt eget bästa valrossiiis ♥♥♥♥♥♥ men meenemeneemenmeneem jag brukar inte vara deprimerad typ nånsin men har en dålig dag typ (not ovbious at all) speech! 26 dec, 2013 23:14 |
|
Borttagen
|
Blir så himla irriterad på när man har skrivit ett skit lång sms till ngn så får man bara ett 'ok' eller 'ja' som svar.
Alltså... 26 dec, 2013 23:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlvaRawenclaw: alltså varför kan inte jag vara perfekt? alla andra är så jävla perfekta. men det är inte jag. varför är det så? varför ska alla tycka att jag är konstig och varför ska jag vara så himla idiotisk och ful? förväntar mig inget svar, ville bara skriva av mig. tack för mig om du är idiotisk och ful vad är då mänskligheten? nåw du är för söt för ditt eget bästa valrossiiis ♥♥♥♥♥♥ men meenemeneemenmeneem jag brukar inte vara deprimerad typ nånsin men har en dålig dag typ (not ovbious at all) och det ska komma från dig mitt finaste marsvin ♥♥♥♥♥♥♥ men du behöver inte vara deprimerad du är ju underbar och snygg och bäst det gör inget att du har en dålig dag för denna dag är slut om 37 minuter
26 dec, 2013 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blir så himla irriterad på när man har skrivit ett skit lång sms till ngn så får man bara ett 'ok' eller 'ja' som svar. Alltså... Haha ja det är så irriterande. xD Eller när man smsar och man får vänta evigheter på att någon ska svara. Kan ta timmar för dem att svara medan jag svarar på typ en sekund haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2013 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen