Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14976 14977 14978 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar

+1


Godrica

Aw, kraaaam vännen ♥

26 dec, 2013 20:10

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Freedom Writers <-- himla bra film ifall någon vill veta :

Älskar den filmen ♥

Hej

26 dec, 2013 20:15

Verro_Luna
Elev

Avatar


Har det riktigt gött här hos kusinerna
Idag har jag varit på teater, vilket var jätte häftigt! Alltså, wow! Alltihop var jätte coolt
Oukejj. Vi gick och kollade på Stockmanns julfönster och sedan vidare
till en jätte nice restaurang :3
Efter det kom vi alltså "hem", jag har sett på film med min
syster och ena kusin Filmen var bra och nu.
Stal jag datorn för mig själv man kan inte ens säga så.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

26 dec, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:


Freedom Writers <-- himla bra film ifall någon vill veta :

Älskar den filmen ♥


Såg den nyss. Nu har jag satt på "Detachment" och så handlar den såklart också om en lärare som skall ta sig an en bråkig klass.

26 dec, 2013 20:28

Verro_Luna
Elev

Avatar


1100 Inlägg :3'
Hejdå, nu ska jag äta nåt ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

26 dec, 2013 20:31

Frivolt
Elev

Avatar


Sällskapsresan: Snowroller på tv4 snart :'D Älskar den filmen ♥ Ser den i snitt en gång per år, varje jul

"Tyngden på dalskidan, älskling"


Fast det är hockey på svt.....this is not ok -.-

26 dec, 2013 21:01

Hedwig96
Elev

Avatar


Min syster och mamma skrattar åt mej för att jag sa rom och inte rum!
Så roligt var de väl inte

26 dec, 2013 21:28

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Sällskapsresan: Snowroller på tv4 snart :'D Älskar den filmen ♥ Ser den i snitt en gång per år, varje jul

"Tyngden på dalskidan, älskling"


Fast det är hockey på svt.....this is not ok -.-

Lol var evigheter sedan jag såg på Sällskapsresan. xD Har en box med en massa av de filmerna.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 dec, 2013 21:30

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Sällskapsresan: Snowroller på tv4 snart :'D Älskar den filmen ♥ Ser den i snitt en gång per år, varje jul

"Tyngden på dalskidan, älskling"


Fast det är hockey på svt.....this is not ok -.-

Lol var evigheter sedan jag såg på Sällskapsresan. xD Har en box med en massa av de filmerna.


Bästa svängen, hökarängen

Hahah xD Du borde se den Jag älskar den!!

26 dec, 2013 21:43

Borttagen

Avatar


Den är så bra!!

26 dec, 2013 21:45

1 2 3 ... 14976 14977 14978 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.