@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
26 dec, 2013 20:10 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Freedom Writers <-- himla bra film ifall någon vill veta : Älskar den filmen ♥ Hej 26 dec, 2013 20:15 |
|
Verro_Luna
Elev |
Har det riktigt gött här hos kusinerna
Idag har jag varit på teater, vilket var jätte häftigt! Alltså, wow! Alltihop var jätte coolt Oukejj. Vi gick och kollade på Stockmanns julfönster och sedan vidare till en jätte nice restaurang :3 Efter det kom vi alltså "hem", jag har sett på film med min syster och ena kusin Stal jag datorn för mig själv man kan inte ens säga så.
26 dec, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Freedom Writers <-- himla bra film ifall någon vill veta : Älskar den filmen ♥ Såg den nyss. Nu har jag satt på "Detachment" och så handlar den såklart också om en lärare som skall ta sig an en bråkig klass. 26 dec, 2013 20:28 |
|
Verro_Luna
Elev |
26 dec, 2013 20:31 |
|
Frivolt
Elev |
Sällskapsresan: Snowroller på tv4 snart :'D Älskar den filmen ♥ Ser den i snitt en gång per år, varje jul
"Tyngden på dalskidan, älskling" ♥ Fast det är hockey på svt.....this is not ok -.- 26 dec, 2013 21:01 |
|
Hedwig96
Elev |
Min syster och mamma skrattar åt mej för att jag sa rom och inte rum!
Så roligt var de väl inte 26 dec, 2013 21:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Sällskapsresan: Snowroller på tv4 snart :'D Älskar den filmen ♥ Ser den i snitt en gång per år, varje jul "Tyngden på dalskidan, älskling" ♥ Fast det är hockey på svt.....this is not ok -.- Lol var evigheter sedan jag såg på Sällskapsresan. xD Har en box med en massa av de filmerna. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2013 21:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Sällskapsresan: Snowroller på tv4 snart :'D Älskar den filmen ♥ Ser den i snitt en gång per år, varje jul "Tyngden på dalskidan, älskling" ♥ Fast det är hockey på svt.....this is not ok -.- Lol var evigheter sedan jag såg på Sällskapsresan. xD Har en box med en massa av de filmerna. Bästa svängen, hökarängen Hahah xD Du borde se den 26 dec, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Den är så bra!!
26 dec, 2013 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen