Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14973 14974 14975 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Älskar att komma hem ifrån jobbet och lukta hallonpaj. Livet är ändå ganska bäst ibland.

26 dec, 2013 16:59

Borttagen

Avatar


åt precis choklad med ananas-smak.


det var weird. och äckligt. två fruktansvärt goda saker, men tillsammans smakar de hemskt.

26 dec, 2013 17:07

aascendio
Elev

Avatar

+1


Idag är det äntligen Historieätarna igen ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F14aa6gl.gif

26 dec, 2013 17:19

Borttagen

Avatar


känner mig effektiv. har skrivit 4 ½ A4 på en väldigt kort tid. heheheheh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F4ae51223b5edf703e46103d8006021b0%2Ftumblr_my8oek4nBZ1qgghb8o3_250.gif

26 dec, 2013 17:31

Balder
Elev

Avatar

+1


SKA TILL LONDON I SOMMAR OCH FÖRMODLIGEN TILL THE MAKING OF HARRY POTTER!!!

26 dec, 2013 17:53

Ginny00
Elev

Avatar


Vill åka hem nu. Trök.

26 dec, 2013 18:04

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fth09.deviantart.net%2Ffs71%2FPRE%2Fi%2F2011%2F256%2Fe%2F1%2Fempty_child___doctor_who_by_pungyeon-d49rgtg.jpg
"Are you my mommy?"

jag har panik aah Dx inget skrämmer mig mer än läskiga små barn i gasmasker O.O
De var inte läskiga, jag älskade de. ♥

26 dec, 2013 18:14

Frivolt
Elev

Avatar


Det jobbigaste med att komma hem efter att man varit hemma hos sina föräldrar några dagar är att man måste börja laga mat själv....SÅÅÅ jobbigt -.-

Tror jag ska äta hos dom imorgon

26 dec, 2013 18:40

Godrica
Elev

Avatar

+16


Jag har gjort en video till alla mina vänner (och alla andra) här på mugglis♥ Ni betyder så himla mycket för mig!!!

Klicka här för att se videon, se i fast och klicka inte på 'Skip to end' för jag skriver massor av saker i videon!



Spoiler:
Tryck här för att visa!Trädkatten's namn togs bort automatiskt för att hon hade Ä i sig Så känn dig inte bortglömd kompis, du är bäst!

26 dec, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Godrica:
Jag har gjort en video till alla mina vänner (och alla andra) här på mugglis♥ Ni betyder så himla mycket för mig!!!

Klicka här för att se videon, se i fast och klicka inte på 'Skip to end' för jag skriver massor av saker i videon!



Spoiler:
Tryck här för att visa!Trädkatten's namn togs bort automatiskt för att hon hade Ä i sig Så känn dig inte bortglömd kompis, du är bäst!

Jag kan som vanligt inte kolla på sådana här videor...
Men jag gillade, och jag lovar att jag kommer kolla när jag har tillgång till nån dator och inte min iPad!
Skulle verkligen vilja kolla!♥

26 dec, 2013 18:50

1 2 3 ... 14973 14974 14975 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.