@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna Chang: På främmande farvatten nu!♥ Just kidding, det är Vid världens ände jag ser. Hej 26 dec, 2013 14:33 |
|
Ginny00
Elev |
Ska träffa släktingar vid 16.
Gnäll: -Min farbror har så FRUKTANSVÄRT dålig humor -Jag gillar honom inte -Min bror förstår inte alltid skämt och kan bryta ihop -Min kusin är 18 och vi har nog inte pratat på 4 år, awkward -Min plastkusin är lite äldre än mig men typ fem år yngre mentalt och så mycket fjortis att det är sjukt -Alla förväntar sig att vi ska ha jättekul vilket jag definitivt inte har -Det kommer serveras godis godis och ännu mer godis. Ahhh ångeeest. -Ingen kommer förstå att jag inte vill ha Fan. 26 dec, 2013 14:46 |
|
lumos1
Elev |
26 dec, 2013 15:24
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-26 kl. 16:13
|
|
Ginny_Power
Elev |
26 dec, 2013 15:28 |
|
Vasilisa
Elev |
Jag har vunnit ungdoms SM i simning... No big deal...
'Hogwarts, Hogwarts, Hoggy Warty Hogwarts!' ⭐️Ravenclaw forever!⭐️ 26 dec, 2013 15:51 |
|
Ginnyy
Elev |
26 dec, 2013 16:13 |
|
Solkatten
Elev |
Hur använder man en hårinpackning? Är det schampo - hårinpackning - balsam?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Äntligen är julen typ över!
26 dec, 2013 16:35 |
|
Solkatten
Elev |
Idag klockan åtta går Halvblodsprinsen på typ femman eller vad det nu var.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2013 16:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Kom nyss hem från en riktig skitdag på jobbet. Har blivit sparkad på, slagen, spottad på och hotad till livet. Har dessutom huvudvärk deluxe och ont i bokstavligen hela kroppen. Hoppar in i duschen. När jag kommer ut har min sambo varit o handlat o köpt en stor bukett rosor till mig och snabbmat då han visste att jag var jättehungrig.
Ibland blir jag lite rörd.. 26 dec, 2013 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen