Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14971 14972 14973 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?

Det är väl osäkert Hoppas det MEn om det inte blir det blir jag ledsen

26 dec, 2013 12:56

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?

Det är väl osäkert Hoppas det MEn om det inte blir det blir jag ledsen

En vinter utan snö är ingen riktig vinter...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 dec, 2013 12:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?

Det är väl osäkert Hoppas det Men om det inte blir det blir jag ledsen

En vinter utan snö är ingen riktig vinter...

Håller med. Då är det typ höst.

26 dec, 2013 12:58

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?

Det är väl osäkert Hoppas det Men om det inte blir det blir jag ledsen

En vinter utan snö är ingen riktig vinter...

Håller med. Då är det typ höst.

jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen!

26 dec, 2013 13:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?

Det är väl osäkert Hoppas det Men om det inte blir det blir jag ledsen

En vinter utan snö är ingen riktig vinter...

Håller med. Då är det typ höst.

jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen!

Jag tror det också. Men vi vet ju inte. Vädret är annorlunda i år.

26 dec, 2013 13:01

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?

Det är väl osäkert Hoppas det Men om det inte blir det blir jag ledsen

En vinter utan snö är ingen riktig vinter...

Håller med. Då är det typ höst.

jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen!

Vi har haft snö här i piteå sen i oktober ich det lär hålla i sig till maj som vanligt >. <

Hej

26 dec, 2013 13:07

stellaa
Elev

Avatar

+1


jag känner verkligen en stark hatkärlek till mitt rum

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

26 dec, 2013 13:20

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?

Det är väl osäkert Hoppas det Men om det inte blir det blir jag ledsen

En vinter utan snö är ingen riktig vinter...

Håller med. Då är det typ höst.

jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen!

Snö håller sig aldrig till maj här. Den brukar försvinna i mars-april.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 dec, 2013 13:35

Luna Chang
Elev

Avatar


På främmande farvatten nu!♥

Hej

26 dec, 2013 13:48

Siriusis
Elev

Avatar


uhhfghf hatar att jag kan se känslorna i folks ögon ueghrg stackars shane

Hai

26 dec, 2013 14:21

1 2 3 ... 14971 14972 14973 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.