@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är väl osäkert 26 dec, 2013 12:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är väl osäkert En vinter utan snö är ingen riktig vinter... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2013 12:57 |
|
Borttagen
|
26 dec, 2013 12:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det är väl osäkert En vinter utan snö är ingen riktig vinter... Håller med. Då är det typ höst. jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen! 26 dec, 2013 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det är väl osäkert En vinter utan snö är ingen riktig vinter... Håller med. Då är det typ höst. jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen! Jag tror det också. Men vi vet ju inte. Vädret är annorlunda i år. 26 dec, 2013 13:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det är väl osäkert En vinter utan snö är ingen riktig vinter... Håller med. Då är det typ höst. jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen! Vi har haft snö här i piteå sen i oktober ich det lär hålla i sig till maj som vanligt >. < Hej 26 dec, 2013 13:07 |
|
stellaa
Elev |
26 dec, 2013 13:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det är väl osäkert En vinter utan snö är ingen riktig vinter... Håller med. Då är det typ höst. jag tror det kommer snö i januari-februari o så håller det sig i till maj. Så att man får klaga på den sen! Snö håller sig aldrig till maj här. Den brukar försvinna i mars-april. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2013 13:35 |
|
Luna Chang
Elev |
På främmande farvatten nu!♥
Hej 26 dec, 2013 13:48 |
|
Siriusis
Elev |
uhhfghf hatar att jag kan se känslorna i folks ögon ueghrg stackars shane
Hai 26 dec, 2013 14:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen