@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Vildvittra: 8, 28 Seriöst att mäta sådär? O.o Vänta vaa? 8.48
26 dec, 2013 00:12 |
|
Borttagen
|
Borde sova nu, men jag vill inte.
Youtube here i come. 26 dec, 2013 00:59 |
|
Hapo
Elev |
Det är inte kul att ha mensverk när det är jul. Medan alla andra går upp i vikt kommer jag att gå ner.. åt ingen middag, åt k.appt lunch. Varken idag eller igår. Bara lite godis då och då. Men det är ju gott. =) Fast jag vill kunna äta. Kan det inte bara vara över imorgon? Fast potatisgratängen kommer ändå vara slut. =(
26 dec, 2013 01:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 dec, 2013 01:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Ska se Död mans kista nu efter att just ha avslutat Svarta pärlans förbannelse.
Min lillasyster blev sur då jag gick in i hennes rum och hämtade filmen xD Hej 26 dec, 2013 02:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: hoppas att Hampus blir glad över din lilla 'presentoo' Snart ska jag och miss macka till våra kusiner, vi har inte träffat dom på ett år ungefär! Det blir han säkert 26 dec, 2013 10:01 |
|
Borttagen
|
Jag ska lämna blod imorgon för andra gången, det blir morgondagens goda gärning (y)
26 dec, 2013 11:10 |
|
Borttagen
|
26 dec, 2013 11:16 |
|
Borttagen
|
26 dec, 2013 12:50 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer vi bli utan snö hela vintern eller?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2013 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen