@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Vildvittra: 8, 28 Seriöst att mäta sådär? O.o Alltså vad är det för hemsida innan jag klickar in på något skumt? :o man kollar hur ''snyggt'' sitt ansikte är
25 dec, 2013 23:31 |
|
Hedwig96
Elev |
Min mamma och syster går till dörren.
Syster: "Mamma du tappade nåt" Mamma stannar. "Vad?" Min syster: "Farten (Hahahehe)" 25 dec, 2013 23:31 |
|
Fellrendión
Elev |
SevLoveer: Öhm... den hemsidan låter ju inte så trevlig. Att en hemsida ska döma hur man ser ut...
Jag är i alla fall nöjd med mitt utseende och utan att bry mig om vad någon annan tycker är jag VACKER.
25 dec, 2013 23:36 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Vildvittra: 8,06 här... Trodde att jag skulle få 4 typ. Men seriöst det där som står på höger sida får mig att må dåligt. Gah jag vet att mitt ansikte är för långt8, 28 Seriöst att mäta sådär? O.o 25 dec, 2013 23:37 |
|
Elma00
Elev |
25 dec, 2013 23:38 |
|
Obliviate_
Elev |
Loggade precis in på mugglis för första gången på 12 timmar.
"Tio nya meddelanden." Jaha. Vad har jag gjort nu då? Vad första tanken. Visar sig att jag inte gjort nått utan att folk bara citerat mig väldigt mkt. Nu sova. Upp kl fyra igen :3 25 dec, 2013 23:40 |
|
SevLoveer
Elev |
Min akustiska gitarr står 2 meter ifrån mig och har inte spelat på den på kanske...2 månader? Har nog varit för deppig för att spela... jag vill lära mig en ny låt med Green Day men vill inte att mina föräldrar ska höra...nästa gång de båda är ute då svär jag
i'm gonna make some noise och när jag börjar skolan igen så kan man på tisdagen gå in lite i musiksalen för jag har håltimme då då ska jag sitta där i ett ljudisolerat rum och spela med en fin röd elgitarr som vi har i musiken....
25 dec, 2013 23:54 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag vill skriva, se film, lyssna på musik och läsa.
Why can't I do all that at the same time D: Hej 25 dec, 2013 23:54 |
|
Elma00
Elev |
26 dec, 2013 00:02 |
|
Ginny00
Elev |
Borde sova.
Ah, sådana här släktträffar är inget jag gillar. Bara mex mammas släkt. 26 dec, 2013 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen