Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
10 okt, 2012 21:32 |
|
Anapneo
Elev |
Komplimanger till alla er!
Har inte varit online på ett tag faktiskt, och hade nästan glömt hur otroligt fantastiska ni alla är. Alla gamla hederliga användare som fortfarande är kvar, och alla nya. Älskar er alla.
10 okt, 2012 21:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ja nu tänker jag skriva komplimanger till alla på min vänlista ^^
Kiera underbara Erika, du är en sån stark, härlig, rolig och underbar vän. ända felet med dig är att du flyttade till Umeå Kintsugi Vickan jag har velat skriva det här ett tag. DU ÄR SÅ COOL! asså när jag läser dina inlägg både här och på FB blir jag alltid inspererad och impad. du är för cool för att vara på riktigt Minidjuret de finns verkligen inte ord till att beskriva dig! du är en underbar människa, min älskade syster, mitt stöd och en av mina bästa vänner ♥ utan dig skulle jag inte klara mig ♥ InspiredPsycho Alice jag tror att du är en utomjording från planeten cooling lovarto Becka min bästa vän i världen ♥ den som alltid finns där för mig och bara är lika galen som jag ♥ miss you love ♥ Twix Felicia även om vi inte pratar ofta kan du alltid få mig att skatta AlvaRawenclaw du är alltid så vänlig, glad och underbar Erica Potter Erica du kan alltid få mig glad och dina texter, jag älskar att läsa dem. Du är för underbar Kocken ♥ AlexZz girl I love too talk too you ♥ vi är så lika och jag kan ligga dubbelvik av skratt efter våra samtal ♥ J-star Black Jag ser så fram emot att skriva nya kapitel och få dina kommentarer de glädjer mig alltid MizzNina Nina ♥ du är en sån cool människa och en av mina förebilder ♥ jag älskar att prata med dig och du förstår alltid DeathDownAlex asså Alex finns det något du inte kan? de känns som du kan göra allt och jag är så avundsjuk på dig! särskilt din röst och ditt hår! du underbara perfekta människa! ♥ Supersökaren min kära dödsgud ♥ jag älskar så hur våra samtal kan spåra totalt xD leumas vän Ludvig du är en sån galen, underbar och helt fantastisk människa som man inte kan annat än att älska xD och du är som en lillebror för mig och varje gång jag får en uggla av dig blir jag glad för då vet jag att jag får skratta KossanBerta jag är för sur på dig för att skriva något snällt! du fick mig beroende av Sherlock!! och nu har jag bara två avsnitt kvar och måste vänta as länge på nästa avsnitt! du är en ond människa! puss på dig ♥ Deathless Vilma du är en sån glad och munter människa och jag blir alltid glad av att prata med dig. de spelar ingen roll hur sur jag är ♥ PansyParkinson♥ FANNY! du är för underbar. Jag älskar att prata med dig, flumma och bara skratta ♥ och du orkar alltid med mig ♥ du är så bäst ♥ Vildvittra Tessan du är en sann vän och jag älskar hur du bryr dig om mig och jag vill att du skall veta att jag bryr mig om dig ♥ Obliviate_ Sanna du är en av de personer jag verkligen älskar att prata med här på MP, man kan vara seriös och oseriös med dig, du respekterar mig för den jag är ♥ puss på dig ♥ Klaus Cassie du är så cool och du rollar som en gud JamesCarnalosVamp Andreas du är en av de coolaste människorna jag vet! du har bäst musiksmak, du skriver as bra och du är rolig xD hur fick du alla de här gåvorna? xD haha never stop being you ♥ DarkBells Izabel jag minns att Louise sa hur underbar du var och jag först bara "vem?" och nu förstår jag inte hur jag inte kan vetat vem du är så länge? du är för underbar ♥ TimMarvoloRiddle vännen jag älskar så att få ugglor av dig för de är oftast långa och långa brev är roliga, sen att de är vettigt innehål i dem för det inte värre ![]()
10 okt, 2012 23:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Cara Riddle Du är bra
10 okt, 2012 23:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 okt, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2012 00:19 |
|
AlexZz
Elev |
Cara Riddle
Jag tycker om dig... speciellt din timing. (övertrött och morgonirriterad förvandlat till lycka, well done.) Love you. ♥ . .
11 okt, 2012 06:51 |
|
Minidjuret
Elev |
Cara Riddle- Tack fina du, du är helt underbar! ♥
11 okt, 2012 07:23 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara Riddle
Seriöst jag måste skrva en lista på allt jag är dålig på och skicka den till dig. Det är inte healthy att du ska gå omkring och tro att jag är bra. XD Men kram på dig. Jag gillar ditt hår också! 11 okt, 2012 07:25 |
|
dobby10
Elev |
varsegod
Söker kort 11 okt, 2012 07:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen