@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Finskan är ett språk där de sätter bokstäverna hullerombuller och lurasatt det är ord Men vad är det då? ![]() hehe, lite nog. men inte riktigt. Jag satt en lång stund och funderade vad "lurasatt" är för (svenskt) ord, före jag kom fram till att de skulle stå "luras att" Men de e alltså laku (tänkt jag skriva, o de gjord ja ju) alltså Lakrits fick 50 i julklapp! 25 dec, 2013 23:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Finskan är ett språk där de sätter bokstäverna hullerombuller och lurasatt det är ord Men vad är det då? ![]() hehe, lite nog. men inte riktigt. Jag satt en lång stund och funderade vad "lurasatt" är för (svenskt) ord, före jag kom fram till att de skulle stå "luras att" Men de e alltså laku (tänkt jag skriva, o de gjord ja ju) alltså Lakrits fick 50 i julklapp! Japp det skulle det vart Låter gott iaf ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 23:06 |
|
Fellrendión
Elev |
25 dec, 2013 23:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Finskan är ett språk där de sätter bokstäverna hullerombuller och lurasatt det är ord Men vad är det då? ![]() hehe, lite nog. men inte riktigt. Jag satt en lång stund och funderade vad "lurasatt" är för (svenskt) ord, före jag kom fram till att de skulle stå "luras att" Men de e alltså laku (tänkt jag skriva, o de gjord ja ju) alltså Lakrits fick 50 i julklapp! Japp det skulle det vart Låter gott iaf ^^ joo, vissa av mina bokstäver är så oxå! Jo, namnam, har du aldrig ätit? 25 dec, 2013 23:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Finskan är ett språk där de sätter bokstäverna hullerombuller och lurasatt det är ord Men vad är det då? ![]() hehe, lite nog. men inte riktigt. Jag satt en lång stund och funderade vad "lurasatt" är för (svenskt) ord, före jag kom fram till att de skulle stå "luras att" Men de e alltså laku (tänkt jag skriva, o de gjord ja ju) alltså Lakrits fick 50 i julklapp! Japp det skulle det vart Låter gott iaf ^^ joo, vissa av mina bokstäver är så oxå! Jo, namnam, har du aldrig ätit? Mitt "U" var så förr men det var bättre än mellanslag för den använder man hela tiden xD Nope, men är inte så jättestort fan av lakrits heller xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 23:12 |
|
Siriusis
Elev |
gick in på anaface och mår skit nu haha aww D:
Hai 25 dec, 2013 23:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Finskan är ett språk där de sätter bokstäverna hullerombuller och lurasatt det är ord Men vad är det då? ![]() hehe, lite nog. men inte riktigt. Jag satt en lång stund och funderade vad "lurasatt" är för (svenskt) ord, före jag kom fram till att de skulle stå "luras att" Men de e alltså laku (tänkt jag skriva, o de gjord ja ju) alltså Lakrits fick 50 i julklapp! Japp det skulle det vart Låter gott iaf ^^ joo, vissa av mina bokstäver är så oxå! Jo, namnam, har du aldrig ätit? Mitt "U" var så förr men det var bättre än mellanslag för den använder man hela tiden xD Nope, men är inte så jättestort fan av lakrits heller xD mina A och V blir ibland borta de med. Okej, lakrits e gott men salmiak e lite bätter! 25 dec, 2013 23:14 |
|
SevLoveer
Elev |
25 dec, 2013 23:27 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 23:28 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Vildvittra: 8, 28 Seriöst att mäta sådär? O.o Alltså vad är det för hemsida innan jag klickar in på något skumt? :o
25 dec, 2013 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen