@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
25 dec, 2013 22:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Hur ser den ut? :3 har ett slytherinlinne men lite roligare med rawenclaw ju ;D Vildvittra Tor-tor är ju faktiskt åtta dagar? men mellan torsdagarna är det faktiskt 6! Jo men mer att det var en vecka, det hade han tydligen inte tänkt på ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 22:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: dagens frukost: julskinka lunch/middag: julskinka (med potatis och sås och lite morotslåda och sånt) kvällsmål: julskinka Samma här 25 dec, 2013 22:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Solkatten: Du kan se ISON i väster strax efter solnedgången, och på morgonen i öster.
Källa: http://www.astro.su.se/om-oss/nyheter/kometen-ison-1.145275
25 dec, 2013 22:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: dagens frukost: julskinka lunch/middag: julskinka (med potatis och sås och lite morotslåda och sånt) kvällsmål: julskinka Samma här haha jaa det är alltid så tycker jag. när julen är över så är det som om världen drar sig tillbaka och det blir bara tystnad överallt. folk är inomhus och äter julskinka och gör ingenting annat. iallafall här i byn hahah 25 dec, 2013 22:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: dagens frukost: julskinka lunch/middag: julskinka (med potatis och sås och lite morotslåda och sånt) kvällsmål: julskinka Samma här haha jaa det är alltid så tycker jag. när julen är över så är det som om världen drar sig tillbaka och det blir bara tystnad överallt. folk är inomhus och äter julskinka och gör ingenting annat. iallafall här i byn hahah Nu när du säger de så joo! Idag faktiskt när vi åkte hem var det helt tomt på gatorna. Alla satt nog inne o åt julskinka 25 dec, 2013 22:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Avslöjade precis att "Fifty Shades of Grey." är en ff på Twilight........sen fick jag förklara vad ff var....Sedan något hysteriskt andlig tillbedjan över Twilight och denna bok.....kände det var riktigt synd om mig Dx
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 22:41 |
|
Hedwig96
Elev |
jag äter sukulaku o de e gott
25 dec, 2013 22:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Finskan är ett språk där de sätter bokstäverna hullerombuller och lurasatt det är ord Men vad är det då? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 22:59 |
|
Borttagen
|
Min mormor är en jävla rödbeta!
25 dec, 2013 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen