Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14967 14968 14969 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
M4L13
Elev

Avatar


nu ska jag ladda ner final fantasy ix på denna dator gråter igen mitt liv är på plats

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

25 dec, 2013 22:29

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Jag är såå glad över min nya snygga Ravenclaw-tröja


Hur ser den ut? :3 har ett slytherinlinne men lite roligare med rawenclaw ju ;D

Vildvittra Tor-tor är ju faktiskt åtta dagar?

men mellan torsdagarna är det faktiskt 6!


Jo men mer att det var en vecka, det hade han tydligen inte tänkt på ;P

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

25 dec, 2013 22:33

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
dagens frukost: julskinka
lunch/middag: julskinka (med potatis och sås och lite morotslåda och sånt)
kvällsmål: julskinka

Samma här det är tydligen så man äter i framtiden (Finland)

25 dec, 2013 22:34

Fellrendión
Elev

Avatar


Solkatten: Du kan se ISON i väster strax efter solnedgången, och på morgonen i öster.

Källa:
http://www.astro.su.se/om-oss/nyheter/kometen-ison-1.145275

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 dec, 2013 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
dagens frukost: julskinka
lunch/middag: julskinka (med potatis och sås och lite morotslåda och sånt)
kvällsmål: julskinka

Samma här det är tydligen så man äter i framtiden (Finland)

haha jaa
det är alltid så tycker jag. när julen är över så är det som om världen drar sig tillbaka och det blir bara tystnad överallt. folk är inomhus och äter julskinka och gör ingenting annat.

iallafall här i byn hahah

25 dec, 2013 22:37

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
dagens frukost: julskinka
lunch/middag: julskinka (med potatis och sås och lite morotslåda och sånt)
kvällsmål: julskinka

Samma här det är tydligen så man äter i framtiden (Finland)

haha jaa
det är alltid så tycker jag. när julen är över så är det som om världen drar sig tillbaka och det blir bara tystnad överallt. folk är inomhus och äter julskinka och gör ingenting annat.

iallafall här i byn hahah

Nu när du säger de så joo!
Idag faktiskt när vi åkte hem var det helt tomt på gatorna. Alla satt nog inne o åt julskinka

25 dec, 2013 22:40

Vildvittra
Elev

Avatar


Avslöjade precis att "Fifty Shades of Grey." är en ff på Twilight........sen fick jag förklara vad ff var....Sedan något hysteriskt andlig tillbedjan över Twilight och denna bok.....kände det var riktigt synd om mig Dx

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

25 dec, 2013 22:41

Hedwig96
Elev

Avatar


jag äter sukulaku o de e gott

25 dec, 2013 22:49

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
jag äter sukulaku o de e gott


Finskan är ett språk där de sätter bokstäverna hullerombuller och lurasatt det är ord

Men vad är det då?

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

25 dec, 2013 22:59

Borttagen

Avatar


Min mormor är en jävla rödbeta!

25 dec, 2013 23:01

1 2 3 ... 14967 14968 14969 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.